Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Internetinis marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Internetinis marketingas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Marketingo galimybių internete ypatumai. Marketingo Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Marketingo Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Dar niekada moderniosios istorijos amžiuje nė viena sritis nesivystė taip greitai, kaip Internetas – bendravimo ir ryšio priemonė, t.y. pasaulinis kompiuterių tinklas, skirtas kolektyviniam informacijos resursų panaudojimui. Per pastarąjį dešimtmetį Internetas pakeitė daugelį verslo sričių, net, atrodytų, taip menkai susijusių su Internetu, kaip aviacija (pigių skrydžių oro bendrovės bilietus parduoda tik Internete ir jų rinkos dalis auga kiekvienais metais) ar mažmeninė prekyba.
Prie Interneto, o ypač pasaulinio tinklo (angl. World Wide Web), populiarumo augimo šiandien prisideda ir tai, kad Interneto puslapiai yra patrauklūs ir lengvai pasiekiami, juose informacija pateikiama hiperteksto, grafikos, vaizdo bei garso pavidalais. Pasaulinio tinklo, kaip marketinginės priemonės, populiarumą lemia ir galimybė valdyti informacijos šaltinius visame pasaulyje. Dar prieš ketverius-penkerius metus Internetas buvo vertinamas pirmiausiai kaip didžiulė biblioteka, o svarbiausia jo nauda buvo laikoma pagalba ieškant reikalingos informacijos bei priėjimas prie tos informacijos. Dabar Internetas – populiariausia kompiuterinė aplinka, išsiskirianti unikaliais marketingo bruožais ir atliekantis dvejopą vaidmenį:
• tai – nauja komunikacijos priemonė, nepanaši į tradicines visuomenės informavimo priemones, nes iš prigimties yra interaktyvi, lanksti ir beribė;
• tai – globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laikinų apribojimų, ji leidžia interaktyviai pirkti ir parduoti prekes ir keičia paskirstymo galimybes.
Svarbi Interneto savybė, turinti didelę įtaką tradicinės veiklos transformacijai – interaktyvumas, t.y. galimybė valdyti pranešimo siuntėjo ir gavėjo sąveiką. Šią galimybę marketingo tikslais, skirtingai nei tradiciniame marketinge, galima pritaikyti Internete ir pasauliniame tinkle (angl. World Wide Web) atliekant interaktyvųjį marketingą. Jis išsiskiria tuo, kad kompiuterių tinklais galima susisiekti iš bet kurios pasaulio vietos bet kuriuo metu, taip panaikinant bet kokius apribojimus, susijusius su tradicinėmis rinkos vietomis. Jei tradicinės marketingo priemonės daugiausiai rėmėsi monologu su vartotoju, tai komercinės paslaugos pasauliniame tinkle sudaro sąlygas masiniam interaktyviam dialogui tarp informacijos siuntėjų ir gavėjų. Tokiu būdu komunikacijos modelis "Vienas – daugeliui" virsta modeliu "Daugelis – daugeliui", kuriame galimi abipusiai informacijos srautai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai26
Dydis1.8 MB
AutoriusSaulius Malakauskas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Internetinis marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą