Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų skatinimo prekybos vietose analizė didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimų skatinimo prekybos vietose analizė didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Pardavimo skatinimo prekybos vietose esmė ir tikslai. Prekybos centrų ir jų naudojamos marketingo politikos ypatumai. Pardavimų skatinimo rūšys ir ypatumai. Vizualiojo pardavimų skatinimo prekybos vietoje ypatumai. Prekių išdėstymo stelažuose įtaka pardavimų skatinimui. Amerikiečio tyrinėtojo Craig‘o Childress‘o išskiriamų iškabų ir reklaminių pranešimų naudojimo ypatumų įtaka pardavimų skatinimo veiksmingumui. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmų ypatumai. Ilgalaikio lojalumo siekiančių pardavimo skatinimo būdų ypatybės.

Ištrauka

Individualūs vartotojai prekes įsigyja per mažmeninę prekybą. Mažmeninės prekybos aptarnaujamas pirkėjas daug kuo skiriasi nuo pirkėjų, būdingų didmeninei prekybai. Čia pirkėjas atstovauja tik savo ar nedidelės žmonių grupės interesus, todėl savo poreikių ir galimybių ribose turi gana didelę veiksmų laisvę. Dauguma žmonių beveik kasdien lankosi prekybos centruose pirkdami kasdieninio vartojimo prekes. Jo sprendimams didelę įtaką daro įvairios pardavimo skatinimo priemonės.
Pagrindinė mažmeninių prekybininkų funkcija – parduoti prekes individualiems vartotojams. Ją lydi daugybė papildomų funkcijų, susijusių su pačia preke, pirkėjo aptarnavimu ir pirkėjų nuomonės formavimu. Nors šiuo metu vartotojai yra šiek tiek abejingesni tiek visiems pardavimų skatinimo priemonių naudojimams, tiek reklaminėms kampanijoms, tačiau, statistika rodo, kad atsidaręs naujas didesnis prekybos centras savo gyvavimo pradžioje vartotojus traukia masiškai. O atrodo lyg vartotojas jau turėtų būti persisotinęs jam siūlomais prekybiniais pasiūlymais. Visi prekybos centrų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai gana stipriai veikia vartotojo sąmonę ir jo elgseną, todėl didelė šių priemonių įvairovė Lietuvos prekybos centruose teikia pardavimų skatinimo naudą tiek pardavėjui (didėja pardavimai), tiek pirkėjui (mažesnė kaina, identiška kokybė).
Šio darbo objektas – Lietuvos didžiųjų prekybos centrų naudojamos pardavimų skatinimo priemonės.
Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti didžiųjų Lietuvos prekybos centrų naudojamas pardavimo skatinimo priemones ir jų poveikį pirkėjo elgsenai. Savo tikslui įgyvendinti išsikėlėme tokius uždavinius:
• išsiaiškinti pardavimų skatinimo sąvoką;
• identifikuoti pagrindines pardavimų skatinimo priemonių rūšys ir ypatybes;
• palyginti 5 didžiausių Lietuvos prekybos centrų naudojamas pardavimų skatinimo priemones;
• atlikti marketingo tyrimą ir išsiaiškinti Lietuvos didžiųjų prekybos centrų naudojamų pardavimų skatinimo priemonių įtaka Lietuvos vartotojams.
Rašant kursinį darbą naudoti mokslinės literatūros, publicistinių šaltinių analizės, anketinės apklausos, duomenų apdorojimo bei grafikų metodai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai18
Dydis72.44 KB
AutoriusSkaiste
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pardavimu skatinimo prekybos vietose analize didziuju prekybos centru pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą