Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Verslas – verslui e-komercija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslas – verslui e-komercija

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Elektroninės komercijos samprata. Elektroninės komercijos modeliai. Verslas-verslui (B2B) e-komercijos modelis. B2B modelio samprata. B2B modelio kategorijos. B2B modelio teikiami privalumai. Išvados.

Ištrauka

Internetas iš esmės keičia verslo vykdymo galimybes, pirkimų/pardavimų vaidmuo nuolat keičiasi. Ta kaita iš esmės sąlygoja dinamiškesnius ryšius. Nors konkurencija išlieka ir gyvuoja, daug verslo tarpusavio santykių pasikeitė: iš grynai (esmės) priešiškų jie tapo aktyviu bendradarbiavimu. Visuomenei keičiantis iš industrinės į informacinę, kartu kinta ir verslo procesai, kurių pagrindu vyksta ekonominis gyvenimas tiek paprasto vartotojo lygmenyje, tiek pasaulinių korporacijų tarpusavio versle. Visame pasaulyje vykstantys verslo pokyčiai pasiekia ir Lietuvą, kur vis daugiau diskutuojama apie elektroninį verslą – verslą, paremtą technologijų galimybių (Interneto) išnaudojimu, ir vis didesne informacijos reikšme verslo procesuose.
Vykstančius pokyčius pastūmėjo jau nuo aštuntojo dešimtmečio puoselėjama idėja apie verslą, paremtą informacijos srautais. Tokiam verslui suklestėti pagrindu tapo Interneto atsiradimas apie 1991 metus. Kaip tik nuo tada globalus verslas tapo galimybe kiekvienai kompanijai, nepriklausomai nuo jos dydžio.
Lietuvoje pirmosios elektroninės komercijos užuomazgos pasirodė jau 1997 m. spalio mėn. "Penki kontinentai" ir "Comsoft" parodos "Infobalt" metu pristatė veikiančias prekybos sistemas. Nuo to laiko el. komercijos srityje nuveikta tikrai nemažai. Atsirado nemažai firmų, kurios savo verslą išplėtojo internete. Galima teigti, kad elektroninė komercija buvo naujiena vakar, šiandien ji jau tampa kasdienybe.
Interneto terpės komercializacija pastūmėjo naujų verslo modelių atsiradimus, kurie sėkmingai papildė jau egzistavusius tradicinio verslo modelius, tuo pačiu suteikė įmonėms galimybę sumažinti kaštus, padidinti gamybos ir aptarnavimo efektyvumą ir kokybę.
Darbo tikslas – išanalizuoti Verslas – Verslui (B2B) elektroninės komercijos modelio ypatumus, nustatant pagrindinius jo bruožus, šio modelio kategorijas, šį modelį taikančioms kompanijoms teikiamą naudą.
Pirmoje darbo dalyje pateikiama elektroninės komercijos samprata, aptariamos el. komercijos pritaikymo įvairioms veiklos rūšims galimybės, taip pat aptariami elektroninės komercijos teikiami privalumai. Antroje darbo dalyje aptariami bendrieji elektroninės komercijos modeliai, jų skirtumai bei atskirų modelių paplitimas ir reikšmė. Trečioje dalyje nagrinėjamas "verslas-verslui" (B2B) e-komercijos modelis. Pateikiamas šio modelio apibrėžimas, jo kategorijos, modelio teikiama nauda ir kt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis105.89 KB
AutoriusB2B
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRimantas Gatautis
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslas verslui ekomercija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Rimantas Gatautis
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą