Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama. Rėmimo veiksniai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama. Rėmimo veiksniai

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Rėmimo veiksniai. Reklama. Kiti rėmimo komplekso elementai. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Pagrindiniai skirtumai tarp rėmimo komplekso veiksnių. Išvados.

Ištrauka

Šiandien rėmimas labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Rėmimo komplekso elementai padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Jie padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo priemone. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Ji gali duoti nemažai naudos ir prekes parduodančiai ar paslaugas teikiančiai firmai, ir tų prekių bei paslaugų pirkėjams. Reklama tiesiog pirmiausiai praneša vartotojui apie prekės egzistavimą, atkreipia į ją potencialių vartotojų dėmesį. Todėl daugelio įmonių veikla be reklamos yra neįmanoma. Be reklamos yra dar trys rėmimo komplekso elementai: pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas ir ryšiai su visuomene. Šiame darbe aš išskirsiu pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių.
Darbo tikslas - išskirti ir išanalizuoti pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių.
Darbo tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:
1. apibūdinti visus rėmimo komplekso veiksnius;
2. surasti ir išanalizuoti pagrindinius skirtumus tarp jų;
3. išskirti parduotuvėje"Mini – 1" naudojamus rėmimo komplekso elementus ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis25.16 KB
Autoriusasta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama. Remimo veiksniai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą