Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: pervežimas reguliariais skrydžiais UAB "Aviakompanija Lietuva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo planas: pervežimas reguliariais skrydžiais UAB "Aviakompanija Lietuva"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Nagrinėjamos įmonės apžvalga. Įmonės istorija. Lėktuvų parkas. UAB "Aviakompanija Lietuva" veiklos rodikliai. Marketingo apžvalga. Paslaugų ir kainų analizė. Paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Aviakompanijos aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Teisinė-politinė aplinka. Gamtos aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė- kultūrinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Keleiviai. Tiekėjai. Konkurentai. Perspektyvų analizė (SWOT). Tikslai ir uždaviniai. Marketingo strategija. Marketingo veiksmų planas. Marketingo plano biudžetas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Šiame darbe bus analizuojama bendrovė UAB "Aviakompanija Lietuva". Siekiant išsiaiškinti kokios yra galimybės padidinti aviakompanijos gaunamą pelną, bus atliktos:
nagrinėjamos bendrovės apžvalga;
marketingo apžvalga;
bendrovės aplinkos analizė ( makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė);
perspektyvų analizė.
Remiantis analizės rezultatais bus suformuluoti marketingo tikslai ir uždaviniai, jų siekimo priemonės, būdai, veiksmai.

AB "Aviakompanija Lietuva" yra vienintelė privati aviakompanija Lietuvos, Latvijos ir Estijos regione. Pagrindinė aviakompanijos veikla yra keleivių pervežimas reguliariaisiais skrydžiais. Kitos aviakompanijos teikiamos paslaugos yra užsakomųjų skrydžių organizavimas, krovinių pervežimas ir orlaivių nuoma kitoms bendrovėms. Pagrindinė bendrovės keleivių rinka apima Kauno ir Klaipėdos apskritis, kuriose gyvena trečdalis visų Lietuvos gyventojų. Bendrovės orlaiviai skraido iš Kauno ir Palangos tarptautinių oro uostų. AB "Aviakompanija Lietuva" priklauso Lietuvos krovinių gabenimo kompanijai "Arijus". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis556.35 KB
AutoriusMarius
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo planas pervezimas reguliariais skrydziais UAB Aviakompanija Lietuva [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą