Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk"

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Situacijų analizė. Prekybos centro "Taupyk" apibūdinimas. Aplinkos analizė. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados.

Ištrauka

Parduotuvės "Taupyk" prekiauja maisto prekėmis ir kasdieninėmis, buitinėmis prekėmis. Šiuo metu prekybos centrų tinklas "Taupyk" jungia parduotuves veikiančias Kaune ir aplinkiniuose miestuose. Mes tirsime tik Kaune esančius prekybos centrus.
Pirmasis "Taupyk" prekybos centras atidarytas 1997 m. vasarą. Nuo 1997 iki 2000 metų jų tinklas ir apyvarta sparčiai plėtėsi: 1998m. veikė 2 prekybos centrai, 1999 m.- 7 prekybos centrai, 2000m.- 14 prekybos centrų. Tačiau pastaraisiais metais šių parduotuvių gerokai sumažėjo: 2001m. užsidarė 4 prekybos centrai, 2002m. – 3 prekybos centrai. 2001m. atsidarė vienas naujai pastatytas prekybos centras. Prekybos centrų tinklas "Taupyk" 2003 m. planavo atidaryti dar 10 "Taupyk" parduotuvių.
Strateginis tikslas 2010 metams – atidaryti iki 100 prekybos tinklo "Taupyk" par-duotuvių visoje Lietuvoje.
Prekybos tinklas "Taupyk" yra specifinės pakraipos ir plečiamas pagal tam tikrus kriterijus: turi būti patogi vieta pirkėjui.

Prekybos tinklo "Taupyk" parduotuvių išskirtinumas:
parduotuvės prekybinis plotas: 200-400 kv.m.
mažas prekių pasirinkimas;
prekių kokybė: vidutinė;
prekes kaina: kasdienė pigi prekė;
tikslinė vartotojų grupė: šalia prekybos centrų gyvenantys vartotojai;
pirkejų aptarnavimas: geras servisas.

Prekybos centrų "Taupyk" aplinką sudaro mikro ir makro aplinkos.
Makroaplinka tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia prekybos centro "Taupyk" marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Makro-aplinką sudaro ekonominė, socialinė-kultūrinė, politinė-teisinė, mokslinė-technologinė, gamtinės aplinkos. Prekybos centrai "Taupyk" yra išsidėstę gyvenamuosiuose rajonuose, kur nėra didelių prekybos centrų. Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai.
Prekybos centrų "Taupyk" mikroaplinka tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką. "Taupyk" mikroaplinka tai: pirkėjai, konkurentai, tiekėjai, pardavimo tarpininkai, pardavimo pagalbininkai. Mūsų nagrinėjamų parduotuvių pirkėjai – tai žmonės, gyvenantys netoli prekybos centrų "Taupyk". Pirkėjai renkasi šiuos centrus, kai jiems reikia greitai nusipirkti kasdieninių prekių (pavyzdžiui, pieno, varškės, muilo ar kitokių prekių). Didžiausi "Taupyk" konkurentai – tai dideli prekybos centrai, tokie kaip "Maxima", "Media", "Iki", "Rimi", kuriuose pirkėjai noriai lankosi dėl malonaus aptarnavimo ir didelio prekių pasirinkimo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis186.3 KB
AutoriusMarius
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Ž. Piligrimienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas parduotuves Taupyk [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • lekt. Ž. Piligrimienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą