Šperos.lt > Rinkodara > Tarptautinių rinkų pasirinkimas

Tarptautinių rinkų pasirinkimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tarptautinio marketingo esmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Užsienio rinkos užvaldymas. Tarptautinio marketingo etapai. Tarptautinio marketingo tyrimai. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Kainų nustatymas tarptautiniame marketinge. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 25.81 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą