Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strateginis planas: UAB "Grožis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strateginis planas: UAB "Grožis"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Verslo idėja, misija, tikslai. Rizika. Rizikos veiksniai. Marketingas. Situacijos analizė. Demografinė segmentacija. Marketingo strategija. Kainų strategija. Prekių pateikimo vieta ir būdas. Reklama ir rėmimas. Konkurentų analizė. Funkcijos (operacijos). Patalpos ir įrengimai. Tiekėjai. Atsargos. Pirkėjų aptarnavimas. Personalas. Organizacinė firmos struktūra.

Ištrauka

Verslo pobūdis:
Prekyba ir konsultacinės paslaugos.
Svarbiausios žinios:
Firma prekiaus kosmetinėmis prekėmis (daugiausia moterims) veido, kūno odos, plaukų, dantų priežiūrai. Kartu dirbs gydytoja-kosmetologė, kuri teiks kvalifikuotą informaciją prekių pasirinkimui, padės įvertinti kliento odos ar plaukų rūšį.
Vis daugiau moterų, pastaruoju metu ir vyrų, pradeda rūpintis savo oda ir išvaizda, kadangi mus veikia chemiškai užteršta aplinka, nuo kurios apsisaugojimui naudojame vis daugiau ekologiškai švarių kosmetinių priemonių, kurios ne tik saugo mūsų odą, plaukus, dantis, bet ir stabdo gedimo, senėjimo procesus. Vis didėjantys žmonių poreikiai lemia šios šakos vystymąsi, skatina bendradarbiavimą su užsienio firmomis, gaminančiomis kokybiškas prekes. Šios prekybos smulkiosios įmonės stengiasi kuo greičiau realizuoti iš tiekėjų gautas prekes, tai yra jų pagrindinis uždavinys.

Firmos misija:
Tiekti aukštos kokybės plačiausią prekių asortimentą, tenkinti vartotojų poreikius ir tenkinti konsultacines gydytojo – kosmetologo paslaugas.

Pagrindinis formos tikslas ir tarpiniai uždaviniai:
Pagrindinis firmos tikslas yra kuo greičiau realizuoti iš tiekėjų gautas prekes ir gauti pelną. Tą tikimės padaryti jau pirmaisiais savo darbo metais. Mes sieksime, kad mūsų produkcija būtų tik kokybiška, kad ja galėtų naudotis įvairūs žmonės, kad su produkcijos naujovėmis ir privalumais supažindintų gydytoja – kosmetologė. Stengsimės greitai reaguoti į pirkėjų poreikius ir pageidavimus, taip pat greitai keisime prekių asortimentą pagal pirkėjų pageidavimus ir metų laikus. Gautą pelną skirsime įmonės veiklos plėtimui: didinsime prekių asortimentą, ieškosime naujų tiekėjų, modernizuosime parduotuvės interjerą, sieksime, kad parduotuvėje būtų pardavinėjamos tik ekologiškai švarios prekės.
Verslo ilgalaikiai tikslai:
1. Maksimaliai tenkinti vartotojų poreikius.
2. Įkurti parduotuvių tinklą Rytų Lietuvoje.
3. Gauti kuo didesnį pelną.
4. Mažinti bedarbių skaičių Lietuvoje.
Verslo tikslai artimiausiems penkeriems metams:
1. Padidinti prekių asortimentą.
2. Praplėsti tiekėjų tinklą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
3. Pradėti prekiauti specializuota vyriška ir vaikiška kosmetika.
4. Šalia parduotuvės įkurti kosmetikos saloną su tinkama įranga.
5. Tobulinti interjerą.

Verslo tikslai ateinantiems metams:
1. Gauti pelną.
2. Įrengti šiuolaikinį kosmetikos kabinetą.
3. Laiku išmokėti darbuotojams algas.
4. Užmegzti ryšius su konkrečiomis kosmetinėmis priemonėmis prekiaujančiomis firmomis.
5. Užmegzti ryšius su firmomis, gaminančiomis kosmetines prekes užsienyje ir Lietuvoje.
6. Remti savininkų patalpoje rengiamus visuomeninius renginius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis36.61 KB
AutoriusDominykas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasA. Alborovienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strateginis planas UAB Grozis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • A. Alborovienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą