Įvadas. Paslaugos. Kainodaros samprata. Paslaugų klasifikavimas jų kainodaros tikslams. Paslaugų kainodara. Kainodaros metodai. Kainų strategija. Sudėtinių paslaugų kainų nustatymas. Taktiniai paslaugų kainodaros sprendimai. Paskirstymas. Paskirstymo strategijos. Rėmimas. Įmonės marketingo funkcijos. Marketingo padalinys įmonėje. AB "Šiaulių banko" aprašymas. Marketingo skyrius AB "Šiaulių bankas". AB "Šiaulių banko" marketingo aplinka. AB "Šiaulių banko" teikiamos paslaugos. AB "Šiaulių banko" paslaugų kainodara. AB "Šiaulių banko" rėmimas. AB "Šiaulių banko" paslaugų paskirstymas. AB "Šiaulių banko" finansiniai rodikliai. Išvados. Rekomendacijos.
Šiandienos pasaulyje nebeužtenka vien vadybos, ekonomikos žinių norint sėkmingai vystyti verslą. Būtent marketingas padeda įmonėms prisitaikyti prie esamos aplinkos, spręsti iškilusias verslo problemas. Šalyse, kur ekonomika remiasi rinkos dėsniais, marketingas yra verslo veiklos pagrindas, marketingo žinių mums reikia įvairiose verslo įmonių valdymo srityse.
Lietuvoje marketingo reikšmė įmonėms yra labai didelė, nes įmonės negali skirti tiek daug lėšų naujoms technologijoms ir išradimams kaip kitos Vakarų šalys. Todėl būtina yra tirti ir gilintis į rinką, kad būtų patenkinti vartotojų poreikiai. Į rinka pateikiamos panašios ir net analogiškos prekės bei paslaugos, todėl būtina kruopšti ir tikslinga marketinginės veiklos analizė, nuo to priklauso įmonės veiklos sėkmė.
Didėjant konkurencijai yra sunku surasti savo lojalius vartotojus, todėl įmonės veiklos pelningumas ir sėkmė pagrinde priklauso nuo įmonės vykdomos marketingo politikos. Dėl šios priežasties labai svarbu pasirinkti tinkamą marketingo strategiją, kuri padėtų objektyviai įvertinti esamą rinkos padėtį, visapusiškai ją išanalizuoti ir pateikti tikslius rezultatus.
Išsami ir tiksli marketinginė analizė nukreips įmonės veiklą teisinga kryptimi, jie galės surasti lojalius vartotojus, patenkinti jų poreikius ir iš to gauti pelną. Nuo marketingo analizės taip pat priklausys tolesni į ateitį numatyti įmonės tikslai.
Tinkamai vykdant marketingo politiką įmonės gali užtikrinti įmonės veiklos efektyvumą ir pelningumą ilgam laikui. Tai nulemia marketingo analizės svarbą įmonės veikloje.
Kad gautume tikslius marketingo analizės duomenis reikia pasirinkti ne tik gerą marketingo politiką bet ir surasti gerus marketingo specialistus, kurie būtų kūrybingi, sugebėtų naujai pažvelgti į esamą padėtį, suteikti jiems geras darbo sąlygas.
Savo marketingo analizei pasirinkome AB "Šiaulių banką". Šiame darbe mes pirmiausia pateiksime teorines marketingo žinias apie paslaugas, rėmimą, paskirstymą, kainodarą bei marketingo padarinį įmonėje, apibūdinsime AB "Šiaulių banką", jo pagrindinę veiklą bei ekonominius rodiklius, bei analizuosime AB "Šiaulių banko" marketinginę veiklą. ...