Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo samprata, funkcijos ir subjektai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo samprata, funkcijos ir subjektai

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Marketingo samprata. Marketingo apibrėžimas. Marketingo funkcijos ir subjektai. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Konkurencija. Marketingo tyrimas. Vartotoju analizė. Sprendimo pirkti priėmimo procesas. Produkto analizė. prekės markė. Pakuotė. Produkto paruošimas rinkai. Prekės gyvavimo ciklas. Kainodara. Prekės paskirstymo sistema. Mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba. Rėmimas. Reklama. Reklamos priemonių parinkimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-27
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis39.54 KB
AutoriusAlina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas12
Švietimo institucijaVilniaus Viršuliškių vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo_Pradmenys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus Viršuliškių vidurinė mokykla / 12 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą