Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės aplinkos ir marketingo komplekso analizė: UAB "Tez tour"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Įmonės aplinkos ir marketingo komplekso analizė: UAB "Tez tour"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Marketingo pagrindų kursinis darbas. Įvadas. UAB "Tez tour" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Įmonės marketingo veiklos vertinimo principai. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. UAB "Tez tour" aplinkos ir marketingo komplekso analizė. UAB "Tez tour" markoaplinkos analizė. UAB "Tez tour" mikroaplinkos analizė. Įmonės rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiame darbe aš nagrinėsiu kelionių organizavimo įmonę – "TEZ TOUR". Išnagrinėsiu makroaplinką, mikroaplinką, atliksiu rinkos segmentavimą, pasirinksiu tikslinių klientų grupę, atliksiu marketingo komplekso elementų analizę. Tačiau norint atlikti gerą tyrimą visų pirmą aš išstudijuosiu teorinę medžiagą.
Aš pasirinkau šią temą, norėdama geriau sužinoti apie marketingo komplekso elementų svarba, reikšmę realiame gyvenime. Taip pat labai įdomu sužinoti apie kelionių organizatoriaus veiklą, išnagrinėti šią paslaugų sferą.
Tyrimo objektas – visoje Lietuvoje žinoma kelionių organizavimo įmonė – UAB "TEZ TOUR".
Darbo tikslas – iš arčiau susipažinti su makroaplinka, mikroaplinkai bei marketingo komplekso elementais, išnagrinėti teorinę medžiagą.
Darbo uždaviniai – išanalizuoti, kaip įmonės prisitaiko prie makroaplinkos elementų. Išnagrinėsiu kokia ekonominė padėtis šiuo metu yra Lietuvoje. Kokiais būdais daro įtaką mikro-aplinkos elementams. Nustatysiu tikslinių klientų grupę. Pasirinksiu vieną iš UAB "TEZ TOUR" teikiamų paslaugų, nustatysiu ir aprašysiu šios paslaugos lygius.
Darbo struktūra. Mano darbas susidės iš dviejų pagrindinių dalių – pirmoje aš išnagrinėsiu teoriją, o antroje padarysiu analizę, taip pat pateiksi išvadas bei rekomendacijas.
Tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR sėkmingai dirbantis nuo 1995 m., o nuo 2003 metų pabaigos siūlo savo paslaugas ir Lietuvos žmonėms. Sukaupta daugiametė kompa- nijos patirtis leidžia pateikti Lietuvos turizmo rinkai kokybišką ir įdomų produktą.
Nuo pat savo veiklos pradžios, kelionių organizatoriaus TEZ TOUR specializacija yra - kelionės į Turkiją, Tailandą ir Egiptą, nes būtent šis kriterijus yra tikra siūlomo produkto kokybės garantija.
Įmonės darbuotojai nuolat siekia taurinti ir gerinti jau esamų ir siūlomų paslaugų kokybę, remdamiesi praėjusiųjų metų patirtimi, bei atsižvelgdami į mūsų partnerių ir klientų pageidavimus.
"TEZ TOUR" savo kelionių pardavimo partneriams nuolat organizuoja pažintinius turus, kurių metu sudaromos galimybės išsamiau susipažinti su organizatoriaus siūlomu produktu. Taip pat kiekvienai skrydžių programai išleidžiami katalogai, kuriuose galima rasti išsamius aprašymus, partneriai dirba su aukštos kokybės rezervavimo sistema, kuri leidžia operatyviai rezervuoti ir gauti patvirtinimus on-line režime.
"TEZ TOUR" misija – vystyti turizmą, siūlant klientams tokias turistines paslaugas, kurios atitinka aukštas, profesionalias ir etiškas verslo normas.
Ši kompanija organizuoja keliones į šešias šalis: Turkiją, Egiptą, Ispaniją, Tailandą, Dominikos Respubliką ir Kubą. Visose šiose šalyse "TEZ TOUR" turi savo atstovybes, gidus ir autobusus bei tiesiogiai dirba su viešbučių tinklais. Tai, pasak šios įmonės vadovų, užtikrina kokybę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis65.06 KB
AutoriusMarina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones aplinkos ir marketingo komplekso analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą