Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros planas: viešbutis "Baltpark"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros planas: viešbutis "Baltpark"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Strateginio rinkodaros plano teorinė analizė. Įmonės misija, tikslai, rinkodaros tikslas. Perspektyvų tyrimo samprata. Bendrųjų rinkodaros strategijų teorinė analizė. Rinkodaros komplekso elementų charakteristika. Rinkodaros komplekso elementų funkcinių strategijų teorinė analizė. Rinkodaros strategijų įgyvendinimas, veiksmų planas ir kontrolė. "Baltpark" viešbučio rinkodaros planas. "Baltpark" viešbučio misija, tikslai, rinkodaros tikslas. "Baltpark" viešbučio perspektyvų tyrimas. "Baltpark" viešbučio bendrosios rinkodaros strategijos. "Baltpark" viešbučio rinkodaros komplekso elementų analizė. "Baltpark" viešbučio rinkodaros komplekso elementų funkcinės strategijos. "Baltpark" viešbučio rinkodaros strategijų įgyvendinimas, veiksmų planas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Naujai besisteigdamos įmonės siekia vartotojams suteikti paslaugas, o iš įsigytų lėšų stiprinti savo įmonės įvaizdį ir stabilią poziciją rinkoje. Norėdamos kuo stipriau įsitvirtinti rinkoje, jos privalo sukurti rinkodaros planus, kuriais pasiektų savo užsibrėžtų tikslų.
Savo darbe: " "BALTPARK" viešbučio rinkodaros planas" pristatysiu šio viešbučio strateginį rinkodaros planą atsakydama į iškeltą darbo tikslą – parengti rinkodaros planą. Viešbutis įkurtas Vilniuje Ukmergės g. 363. Darbo tikslui įgyvendinti yra iškelti 6 uždaviniai:
1. Įvardinti įmonės misiją, tikslus, rinkodaros tikslą.
2. Paaiškinti perspektyvų sampratą.
3. Išanalizuoti bendrąsias rinkodaros strategijas.
4. Charakterizuoti rinkodaros komplekso elementus.
5. Išanalizuoti rinkodaros komplekso elementų funkcines strategijas.
6. Pasiūlyti rinkodaros strategijų įgyvendinimą, veiksmų planą ir kontrolę.
"BALTPARK" viešbučiui atliekamas rinkodaros planas yra aktualus, nes galima išsiaiškinti, kokią poziciją rinkoje užima šis viešbutis. Temos naujumas taip pat aktualus, nes nebuvo atliktas toks viešbučio rinkodaros planas analizuojantis strateginius planus.
Rašydama darbą pagrindiniais šaltiniais rėmiausi iš: Kotler P. ir kt., (2003) Rinkodaros principai rašydama teorinę dalį, o praktinėje dalyje naudojau duomenis iš "BALTPARK" viešbučio internetinio puslapio: www.baltpark.lt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-09
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis39.63 KB
AutoriusVaidotas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas10
Mokytojas/DėstytojasL. Tamutienė
Švietimo institucijaKauno statybininkų mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros planas viesbutis Baltpark [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno statybininkų mokykla / 10 Klasė/kursas
  • L. Tamutienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą