Pradžia> Rinkodara> Reklamos priemonės taikomos UAB "Omira" ir UAB "Raseinių Magdė" maitinimo įmonėse Reklamos priemonės taikomos UAB "Omira" ir UAB "Raseinių Magdė" maitinimo įmonėseĮvadas. Reklamos samprata ir ypatumai. Reklamos tikslai, funkcijos. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimas. Psichologinis reklamos efektyvumas. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimas. Reklama spaudoje. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklamos organizavimas. Reklama maitinimo įmonėse. Trumpa įmonių charakteristika. Kaip buvo vykdoma apklausa. Rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Priedas (1) Kiekvienas iš mūsų žino kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kituose įstaigose. Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Visiems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas. Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų tiekimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poveikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir vienu veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų. Žodis reklama kilęs iš lotynų kalbos žodžio redamare – šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų.
Tikslas: išanalizuoti UAB "Omiros" ir UAB "Raseinių Magdės" maitinimo įmonės reklamą.
Uždaviniai: 1. Išnagrinėti reklamos pagrindines priemones; 2. Išnagrinėti reklamos poveikį vartotojui; 3. Išnagrinėti UAB "Omiros" ir UAB "Raseinių Magdės" maitinimo įmonių reklamą. ... Autorius | Sonata |
---|
Viso autoriaus darbų | 4 darbai |
---|
Metai | 2006 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Švietimo institucija | Žemaitijos kolegija |
---|
Fakultetas | Rietavo vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Reklamos priemones taikomos UAB Omira ir UAB Raseiniu Magde maitinimo imonese [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |