Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos priemonės taikomos UAB "Omira" ir UAB "Raseinių Magdė" maitinimo įmonėse
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklamos priemonės taikomos UAB "Omira" ir UAB "Raseinių Magdė" maitinimo įmonėse

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata ir ypatumai. Reklamos tikslai, funkcijos. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimas. Psichologinis reklamos efektyvumas. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimas. Reklama spaudoje. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklamos organizavimas. Reklama maitinimo įmonėse. Trumpa įmonių charakteristika. Kaip buvo vykdoma apklausa. Rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Priedas (1)

Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kituose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Visiems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų tiekimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poveikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir vienu veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų.
Žodis reklama kilęs iš lotynų kalbos žodžio redamare – šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų.

Tikslas: išanalizuoti UAB "Omiros" ir UAB "Raseinių Magdės" maitinimo įmonės reklamą.

Uždaviniai:
1. Išnagrinėti reklamos pagrindines priemones;
2. Išnagrinėti reklamos poveikį vartotojui;
3. Išnagrinėti UAB "Omiros" ir UAB "Raseinių Magdės" maitinimo įmonių reklamą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis58.98 KB
AutoriusSonata
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos priemones taikomos UAB Omira ir UAB Raseiniu Magde maitinimo imonese [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą