Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Gamybos marketingo planas: statybiniai armatūros tinklai AB "Montuotojas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybos marketingo planas: statybiniai armatūros tinklai AB "Montuotojas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

AB "Montuotojas" statybinių armatūros tinklų gamybos marketingo planas. Įvadas. Įmonės valdymo sistema. Įmonės juridinis statusas. Įmonės valdymas. Organizacinė įmonės struktūra. Įmonės personalas. Įmonės personalo valdymo klausimai ir jų sprendimas. Marketingo apžvalga. Prekės aprašymas. Prekių asortimentas. Suvirintų tinklų privalumai. Situacijos aplinka (makroaplinkos analizė). Rinkos dalyviai ir konkurencinė analizė (mikroaplinka). Tiekėjai. Pirkėjai. Konkurencija. Įmonės veiklos rezultatai. Marketingo tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas (SWOT analizė). Marketingo strategija. Rėmimo strategija. Kainos strategija. Marketingo veiksmų planas. Lūžio taško įvertinimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninė Lietuvos įmonių padėtis sudėtinga: aštri konkurencija, politinės-teisinės, ekonominės aplinkos ir kitokie pokyčiai, o taip pat didėjanti globalizacija, kuri daro įtaką visai statybai apskritai ir statybos bendrovėms atskirai. Ne visos Lietuvos statybos įmonės sugebėtų konkuruoti su užsienio bendrovėmis.
Rinkos ekonomikos sąlygomis įmonė tampa ne tik pagrindiniu rinkos subjektu, bet ir organizacine-ekonomine grandimi, kuri turi savarankiškai priimti sprendimus dėl gamybos, paslaugų teikimo, pirkimų ir pardavimų.
Statyba, kaip rinkodaros objektas, pasižymi ypatingomis savybėmis, bet statybos įmonių vadovai supranta, kad parduoti savo statybos paslaugas ar produktus šiandieninės konkurencijos sąlygomis galima tik gerai organizavus rinkodaros veiklą.
Prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas. O tai verčia įmones domėtis ir tirti vartotojus, konkurentus, gaminti prekes, kurios domins pirkėjus, tenkins jų poreikius. Įmonei svarbu ne paprasta gamyba ir realizavimas, o patrauklios rinkos (segmento) radimas, jos vartotojų poreikių tenkinimas jiems tinkama produkcija, vartotojų informavimas, pardavimų skatinimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis163.67 KB
Autoriusegle
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasM. Krutinis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gamybos marketingo planas statybiniai armaturos tinklai AB Montuotojas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2008-03-14 IP: 193.219.150.195
    Mergyte sako

    GEras darbas, išsamus

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • M. Krutinis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą