Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (25)

Marketingas (25)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo pagrindai. Kas yra marketingas? Marketingo orientacijos/koncepcijos. Pridėtinės vertės dvilypumas. Marketingo proceso loginė schema. Strateginio ir operatyvinio marketingo sąryšis. Verslo įmonės misijos numatymas. Įmonės tikslų ir uždavinių nustatymas. Klientų supratimas. Supažindinimas su marketingo kompleksu. Prekė/produktas. Naujos prekės. Prekės ženklas. Įpakavimas ir etiketė. Kaina. Paskirstymas/Distribucija. Rėmimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 40.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą