Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainų politika įmonėje: "Maxima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainų politika įmonėje: "Maxima"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Kainų politikos esmė ir reikšmė. Kainų politikos tikslų nustatymas. Kainų politiką įtakojantys veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Kainų politikoje daromos klaidos. Trys su kaina susiję mitai. Kainoraščio kainos nustatymas arba pakeitimas. Nuolaidos ir kiti pardavimų skatinimo būdai. Kaip vartotojai suvokia ir įsimena kainas. Kainų politika UAB "VP MARKET" prekybos centre "Maxima". Maxima prekybos centruose teikiamos paslaugos. MAXIMA kortelė. Išvados.

Ištrauka

Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Kainų politika – tai kainų nustatymo ir jų keitimo sprendimai bei veiksmai.
Sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politiką. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan. Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti giliau verčia šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus - spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti alternatyvų vykdomai kainų politikai.
Šio kursinio darbo tikslas – remiantis teorine medžiaga, nustatyti ir išaiškinti:
• Tinkamiausią kainos nustatymo metodą;
• Atskirų veiksnių įtaką kainai;
• Kainų strategijų panaudojimo galimybes;
• Kainų metodų esmę, jų privalumus ir trūkumus;
• Kokiu atveju įmonei geriau pasirinkti vieną ar kitą kainų strategiją, vieną ar kitą tikslą;
• Kainodaros tikslus;
• Rinkos, kaštų poveikį kainai; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis131.18 KB
Autoriusvaida
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainu politika imoneje Maxima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2009-03-24 IP: 78.57.86.199
    Audrius sako

    Teorija gera, apie maksima du zodziai ir tie 3 kapeiku neverti

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą