Įvadas. Rinkos tyrimas. Įmonės bendra charakteristika. Padalinio vadovo pareiginiai nuostatai. UAB "Alaista" produkcijos asortimentas. Išorinių veiksnių poveikis įmonės veiklai. Vidinių veiksnių poveikis įmonės veiklai. Produkcijos kainos analizė. Produkcijos pateikimas. Produkcijos rėmimas. Konkurentai. SWOT analizė. Išvados. Reziume.
Maisto pramonė apima labai daug įvairių sričių. Duonos gamyba yra viena iš labiausiai išsivysčiusių maisto pramonės sričių. Duona ir jos gaminiai labai svarbūs žmogaus organizmui: tai pagrindinis baltymų, būtinų amino rūgščių, vitaminų ir mikroelementų šaltinis. Pagrindinis duonos gamybai keliamas uždavinys, - aprūpinti gyventojus geros kokybės produkcija, taikyti pramonėje naują techniką, intensyvinti gamybą, taip pat gerinti maisto produktų biologinę vertę, plėsti asortimentą. Stengiamasi kuo labiau modernizuoti, automatizuoti duonos gamybą, nes duonos gaminių paklausa yra gana didelė. Duonos gaminiai turi būti skanūs, geros kokybės ir prekinės išvaizdos, o taip pat prieinamos vartotojams kainos.
Įdiegus į gamybą naują techniką ir technologiją, įmonės pagamins daugiau ir geresnės kokybės gaminių. Įdiegus srovines mechanizuotas linijas, pakeičiamos darbininkų darbo "rankos".
Kepyklos "stiprioji grandis" yra duona. Duona užima pačią didžiausią vietą visų kepykloje kepamų gaminių asortimente. Duona yra labiausiai vertinama ne tik vartotojų, bet ir gamintojų. Duonos paklausa tarp vartotojų yra kur kas didesnė nei batonų, pyragų ar bandelių. Vartotojai yra labiau suinteresuoti nusipirkti duonos nei kitų duonos gaminių. Kadangi duonos paklausa yra didelė, todėl ir pasiūla yra didelė. Didžiausią pelną kepykla gauna būtent iš duonos gamybos. Taigi atsižvelgiant į auksčiau minėtus faktus peršasi išvada, kad duonos apyvarta kepykloje yra didžiausia, o taip pat iškyla ir problema – kodėl vartotojai labiau renkasi duoną nei kitus duonos gaminius (batonus, pyragus, bandeles).
Šiame darbe nagrinėsiu problemą – kodėl vartotojai labiau renkasi duoną nei kitus duonos gaminius. Į šį klausimą bandysiu atsakyti rinkos tyrimų pagalba, t.y. rinkdama informaciją apie kepyklos gaminių vartotojus, apie jų vartojamas prekes, apie tų prekių pateikimą į rinką ir pardavimą bei apie esamus kepyklos konkurentus ir jų veiklą. Manau, kad surinkus ir detaliai išanalizavus šią informaciją, galėsiu įvertinti kepyklos situaciją ir rasti sprendimą iškilusiai problemai išspręsti. ...