Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimai ir jų procesas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimai ir jų procesas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų reikšmė sprendimų procesui. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Sėkmingo marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimų naudojimas. Marketingo tyrimų naudojimas įvairiuose prekės gyvavimo ciklo etapuose. Laboratoriniai ir lauko tyrimai. Tarptautinių rinkų tyrimai. Antrinių duomenų panaudojimas. Nemokama informacija. Pirminiai tyrimai. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Faktoriai, lemiantys rezultatų tikslumą. Marketingo galimybės televizijoje, radijuje ir Internete. Marketingo taikymo problemos Lietuvoje. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-22
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis18.66 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word ef_4200ffced6dd4(((( ORIGINAL ))))) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą