Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama ir marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama ir marketingas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Reklamos samprata. Reklamos etika. Reklama ir marketingas. Rizika ir asmeninis suinteresuotumas. Nemotyvuotas klientas. Klientas "ekspertas". Reklama Interneto svetainėse. Reklamos kodeksas. Reklamos kodekso taikymas. Pagrindinių reklamos sąvokų apibrėžimai. Reklamos bendrieji principai. Reklamos padorumas. Privatumo apsauga ir asmenų panaudojimas reklamoje. Vaikai. Kainos ir kainų teiginiai. Žodžio "nemokamas" vartojimas reklamoje. Reklamos poveikis vartotojui. Televizinės reklamos poveikis vartotojui. Reklama laikraščiuose.

Ištrauka

Reklamos įtaka mūsų laikų žmonėms kasdien didėja, ir niekas nepajėgia išvengti jos poveikio. Visuomenei ji teikia įvairiopos naudos. Jos dėka pirkėjas informuojamas apie jam reikalingas gėrybes ir siūlomas paslaugas. Taip skatinamas didesnis gaminių paplitimas ir per tai visai visuomenei naudinga pramonės pažanga. Todėl reklamai nieko negalima prikišti, jei ji paiso pirkėjo pasirinkimo laisvės – taip pat tada, kai, norėdama sužadinti troškimą pirkti tam tikras prekes, kreipiasi į žmogaus pamatinius poreikius – ir sau būdinga forma gerbia tiesą.
Tačiau jei viešumoje reklamuojami kenksmingi ar visiškai nenaudingi produktai, jei skelbiami neteisingi teiginiai apie prekę, jei kreipiamasi vien į žemesniuosius instinktus, tai visuomenei daroma žala, o reklamos pramonė netenka pasitikėjimo ir gero vardo. Žala individams ir ištisoms šeimoms daroma ir tada, kai reklama žadina nepagrįstus norus ir nepaliaujamai skatina pirkti tiktai pasimėgavimui skirtas prekes; per tai pirkėjai net tampa akli tam, ko jiems iš tikrųjų reikia. Visiškai neleistina reklama, pelno sumetimais begėdiškai išnaudojanti lytinį instinktą arba taip įsiskverbianti įpasąmonę, kad iškyla pavojus pirkėjo sprendimo laisvei.
Pirkėjams siūloma tokia prekių gausa, kad kiekvienas gali pasirinkti pagal dydį, skonį ar nuotaiką. Iš tiesų – kuo daugiau ir aktyviau siūloma, tuo daugiau įsiūloma. Žmonės turi nemažai galimybių pasirinkti, kaip geriau panaudoti savo laiką ir pinigus. Remiantis racionalaus pasirinkimo teorija, apsvarstomos visos alternatyvos ir pasirenkama ta, kuri duoda didžiausios naudos.
Manoma, kad pasirinkimo įvairovė lemia motyvaciją pirkti vieną ar kitą produktą, o kartu ir pirkėjo pasitenkinimą. Rinkos specialistai teigia, kad kuo daugiau prekių, tuo didesnė tikimybė, jog klientas ras tai, ko nori. Vadinasi, esant didesnei įvairovei, didėja teikiamos naudos galimybė. Bet ar žmogui reikia 500 TV kanalų ar 100 skirtingų skonių ledų?
Atliekant šį darbą mes išsikėlėme tokius tikslus:
1. Išsiaiškinti kam yra reikalinga reklama;
2. Kokią įtaką vartotojams daro reklama.
Darbo objektas: Vartotojo požiūris į reklamą.
Darbo problema: Per didelis reklamos kiekis klaidina vartotoją.
Darbo hipotezės:
1. Reklama daro blogą įtaką vartotojams;
2. Vartotojai gauna per mažai reklamos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis88.14 KB
Autoriusjv
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama ir marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą