Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos poveikis skalbimo miltelių pasirinkimui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos poveikis skalbimo miltelių pasirinkimui

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Metodologija ir metodika. Reklama ir jos ypatumai. Skalbimo miltelių klasifikavimas. Paskirstymas. Rinkos talpa ir jos tendencijos. Duomenų analizė. Rezultatų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados.

Ištrauka

Rinkos tyrimai – marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Rinkos tyrimai atliekami tam kad būtų aišku: ką vartotojai perka, kas perka, kur perka, kaip perka, kada perka, kodėl perka?
Skalbimo miltelių įvairumas klaidina vartotojus, nes tarp gausos ir įvairovės prekių vartotojai pasimeta. Vartotojai dažniausiai renkasi tuos skalbimo miltelius kurie yra geresnės kokybės arba renkasi pagal tai kokius miltelius dažniausiai reklamuoja per televiziją. Taigi, pagrindinė problema yra skalbimo miltelių vaizdinės reklamos poveikis vartotojui.
Bendras darbo tikslas – atlikti tyrimą ir pagrįsti jį.
Didėjant su laiku investicijoms į Lietuvos rinką, tobulėjo ir reklamos šaka. Lietuvoje padaryta reklama vis mažiau skiriasi nuo kitų savo kokybe ir profesionalumu. Tačiau ką vartotojai mano apie reklamas, ar jie noriai jas žiuri, ir kokiu tikslu.
Darbo tikslas – išsiaiškinti kokią įtaką turi skalbimo miltelių reklamos rodomos per televiziją, pasirinkimui.
Mūsų keliamos hipotezės:
• Dauguma žmonių įsimena reklamas;
• Labiausiai patinka rodomuose reklamose prekės asortimentas, paskui kokybė ir spalvingumas;
• Pusei apklaustų žmonių kartais vaizdinė reklama turi įtakos prekės pasirinkimui;
Šiam tikslui pasiekti ir hipotezėms patikrinti iškėlėme tokius uždavinius:
1) nustatyti kokią įtaką turi vaizdinė reklama;
2) nustatyti pagal ką vartotojas renkasi skalbimo miltelius.
Tyrimo metu buvo naudojamas žvalgybinis tyrimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis55.65 KB
Autoriusvaida
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos poveikis skalbimo milteliu pasirinkimui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą