Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Marketingo samprata. Rinkos analizė. Rinkos galimybių analizė. Rinkos pasirinkimas. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Kainos politika. Prekių paskirstymas. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Marketingo srityje kiekviena įmonė stengiasi įdiegti kažką nauja, savita, bet naodajasi ir kitų patirtimi. Taip atsiranada ir keičiasi tam tikros marketingo "mados", kurios mums padeda suprasti pasaulyje vykstančias permainas.
Prekių kiekis nuolat didėja, dauguma įmonių naujas prekes įveda vis agresyviau, pasitelkusios daug reklamos, aktyvią kainų politiką, siekdamos išlaikyti spartų asortimento atnaujinimo tempą ir pralenkti konkurentus. Ypač daug pokyčių pastebima prekių įpakavime, transportavime ir reklamoje. Dauguma vartotojų tampa vis reiklesni prekių kokybei ir kitiems marketingo dalykams. Yra pastebima, kad atsiranda vis naujų savitų vartotojų grupių, kurioms reikia kurti atskirus rinkos segmentus.
Keičiantis įmonių konkurencijai, pavienėms įmonėms darosi vis sunkiau išlikti rinkoje. Taigi tenka jungtis ir bendradarbiauti. Verslo pasaulyje padėtis keičiasi labai sparčiai, todël iš anksto suplanuotus planus labai retai pavyksta įgyvendinti. Kaip tik marketingo srities planavimas leidžia popieriuje išspręsti iškilusias problemas. Turėdamas marketingo planą, darbuotojas supranta ko iš jo norima ir ko jis turi siekti. Marketingo planas padeda atskirus marketingo darbus sujungti į vientisą sistemą.
Didelę reikšmę marketingui turi svarbiausi pasaulio politiniai įvykiai. Visuomet atsiranda kažkokios kliūtys, kurias sunku pašalinti. Dauguma rinkų yra visiškai užpildytos, ir į jas prasiskverbti yra nelengva. Todėl įmonės turi bandyti kuo tobuliau įvaldyti pažangiausias marketingo priemones ir tuo pralenkti daugumą konkurentų.
Savo darbą bandžiau sudaryti iš dviejų pagrindinių dalių :
teorinės;
praktinės.
Teorinėje dalyje trumpai apžvelgiau marketingo esmę, bandžiau pateikti funkcijas, uždavinius, paslaugų marketingo koncepciją, strategiją, pasirinkimo alternatyvas, įgyvendinimo būdus. Apibūdinau marketingo sampratą, jos savybes, jos struktūros sudedamasias dalis, kainodarai įtakos turinčius veiksnius. Bandžiau atskleisti paslaugos vartotojo/rinkos segmento, kaip paslaugos teikimo sistemos dalyvio, vaidmenį paslaugos kūrimo, teikimo ir vartojimo procese. Labai svarbu nagrinėjant marketingo koncepciją pasitelkti rinkos analizę t.y. vartotojų, konkurentų tyrimą, rinkos segmentaciją. Yra ištiriami tokie elementai kaip produktas, jo paskirstymas ir rėmimas, kainų strategija.
Praktinėje dalyje konkrečiai pateiktas įmonės marketingo planas. Aš pateikiau uždarosios akcinės bendrovės "Baltora" marketingo planą. Čia išsamiai pagal visus reikalavimus yra ištirta rinka. Plačiai apžvelgti vietiniai gamintojai. Pateikti didžiausi konkurentai (pagal šaką ir strategiją trumpas aprašymas, stipriosios ir silpnosios konkurentų pusės, paminėta kiek rinkos dalies apima konkurentai bei išvados). Nustatytos rinkos kryptys (kokie produktai labiau vartojami pvz.: vietiniai ar importiniai, natūralūs ar sintetiniai ir pan.) Labai konkrečiai išnagrinėta Sebamed produkcijos linija: pardavimai per 3 metus, produkto skirstymas pagal serijas, talpas, tyrimas kokioje vietoje yra lyginant su konkurentais Lietuvoje. Labai svarbi ir kainų politika, kuri atskleista per kainų struktūrą, jos pasikeitimus 3 metų laikotarpyje, kainų pasikeitimai mažmenoje. Parodytas pasiskirstymas tarp vaistinių, parduotuvių ar kosmetikos salonų (per 3 metus), pelno ir nuostolių tyrimas, suteikiantis tiekėjams daugiau informacijos. Aprašyta visa reklama : renginių rėmimas, išpardavimai, reklaminės akcijos, žurnalai, televizija ir panašiai. Kadangi marketingo planas buvo kuriamas konkrečiai vieno produkto linijai, tai daug vietos buvo skiriama to produkto apibūdinimui: plačiai apžvelgtos Sebamed stipriosios ir silpnosios pusės (pvz.: kokybė, įpakavimas, patrauklumas, išstatymas vaistinėse, akcijos). Pateikiami ne tik reklamos planas, bet ir kainų, distribucijos planai ( pasiskirstymas tarp vaistinių, parduotuvių, salonų ). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-09
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis30.67 KB
AutoriusBrigida
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą