Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba AB "Achema"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba AB "Achema"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. AB "Achema" veikla. AB "Achema" misija ir tikslai. Esamosios marketingo strategijos analizė. Konkuravimo būdo strategijos analizė. Rinkos aprėpimo strategijos analizė. Pozicionavimo strategijos analizė. AB "Achema" marketingo komplekso elementų strategijų analizė. Prekių ir kainų strategijos. Prekių paskirstymo strategija. Prekių rėmimo strategija. SWOT analizė. AB "Achema" marketingo tikslai ir uždaviniai. Siūlomoji AB "Achema" marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus. Prekės ženklo strategija. Rėmimo strategija. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos marketingui. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios ar per partnerius. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti planingai. Bendriausias strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Kadangi juos vykdo įvairūs įmonės padaliniai, nuo bendrų įmonės tikslų ir bendros strategijos būtina pereiti prie kiekvienos funkcinės veiklos srities strategijų, kurios gali būti toliau detalizuojamos. Tik turint tokius smulkius planus galima pereiti prie konkrečių marketingo valdymo klausimų sprendimo.
Marketingo planavimas pradedamas įmonės misijos, tikslų įvardijimu, toliau atliekama SWOT analizė, po kurios iškeliami marketingo tikslai, o po to seka marketingo strategijos sukūrimas. Panašaus nuoseklumo bus laikomasi ir šiame kursiniame darbe.
Kursinio darbo objektas – AB "Achema". Pagrindinis tikslas – išanalizuoti esamą AB "Achema" marketingo strategiją ir pasiūlyti naują, efektyvesnę marketingo strategiją.
Uždaviniai:
1. Supažindinti su AB "Achema" ir jos veikla;
2. Pateikti jos misiją ir tikslus;
3. Išanalizuoti esamą AB "Achema" marketingo strategiją;
4. Atlikti įmonės SWOT analizę;
5. Įvardinti AB "Achema" marketingo tikslus ir uždavinius;
6. Pasiūlyti efektyvesnę AB "Achema" marketingo strategiją;
7. Pateikti siūlomosios marketingo strategijos išlaidų suvestinę.

Darbe bus remiamasi įmonės vidinių šaltinių informacija, marketingo literatūra, o taip pat paskaitų metu gauta medžiaga. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-08-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis34.68 KB
Autoriusgintaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. J. Stravinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategija azotiniu trasu ir chemijos produktu gamyba AB Achema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. dr. J. Stravinskienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą