Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos poveikio vartotojams analizė
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Reklamos poveikio vartotojams analizė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364
Aprašymas

Anotacija. Abstract. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektai. Reklamos proceso sudėtis, funkcijos, tipai ir tikslai. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Žmogaus psichinių procesų pažinimas reklamoje. Reklamos poveikis vartotojams analizė. Reklamos svarba ir poveikis vartotojams. Svarbiausių reklamos priemonių poveikis vartotojams. Pagrindiniai psichologiniai reklamos poveikio aspektai vartotojams. Psichinių procesų poveikis vartotojams. Reklamos poveikio tobulinimas. Reklamos priemonių tobulinimas. išvados ir pasiūlymai. Žodynas. Priedas (anketa).

Ištrauka

Reklama sudaro didelį visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra jos poveikį.
Aktyvios rinkos sąlygomis, reklama tampa vienu svarbiausių veiksnių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius, ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais.
Reklamos pagalba siekiama padidinti ar išlaikyti prekybos įmonės ar tam tikrų joje realizuojamų prekių apyvartą, supažindinti su naujomis prekėmis, ar naujai atidaryta parduotuve, informuoti apie kainų sumažinimą ir t.t.
Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visais visuomenės tarpusavio interesais. Ji padeda vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomeninės nuomonės formavimu.
Reklama – neatsiejama prekybos grandis, o jos tikslas –informuoti apie prekę ir įtikinti žmones, kad ji jam būtina.
Problema – didelis reklamos srautas yra nepageidaujamas reiškinys, kuris erzina vartotojus.
Diplominio darbo objektas – reklamos poveikis vartotojams.
Darbo tikslas – įvertinti reklamos ypatumus ir nustatyti reklamos poveikį vartotojams.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos savybėmis, reklamos privalumais ir trūkumais.
2. Išanalizuoti reklamos funkcijas, tipus ir tikslus.
3. Išsiaiškinti kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.
4. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą, jos daromą poveikį.
5. Pasiūlyti reklamos tobulinimo galimybes.
Darbo tyrimo metodai :
1. Mokslinės literatūros palyginamoji ir apibendrinamoji analizė, grafinė analizė.
2. Interneto svetainių informacijos ir apklausos rezultatų analizė.
Baigiamojo darbo hipotezė – labiausiai vartotojus įtakoja televizijos reklama.


Reklama įmonės veikloje įgauna vis didesnę reikšmę. Nežinodami ir neturėdami atsakymų į klausimus, kur ir kodėl atsirado reklama, mes negalime nagrinėti reklaminės veiklos. Todėl būtina žinoti ne tik šiuolaikinį reklamos funkcionavimo mechanizmą ekonomikoje, bet ir jos prigimtį, istorines ištakas bei evoliuciją.
Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų. Reklamos sąvokoje randama susipynusių ekonomikos, sociologijos, estetikos ir psichologijos, meno ir kultūros klausimus. Žodis reklama yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio – reclamare, kuris reiškia-šaukti, šūkauti, rėkauti. Taigi yra pagrindo manyti, kad žodinė reklama atsirado seniau nei rašytinė. Gatvės prekiautojai ir šaukliai vaikščiodavo miesto gatvėmis ir garsiai šaukdami reklamuodavo savo prekes.(Jokūbauskas, D. 2003, p. 9).
Pats žodis reklama pirmą kartą pasirodė apie 1655 metus Biblijoje ir reiškė pranešimą ar perspėjimą. O 1660m. reklamos terminas buvo vartojamas kaip antraštė komercinei informacijai. XVIII – XIX a. Pranešimai ir toliau išliko paprasti ir informatyvūs.
Kotler, Armstrong ir Saunders (2003) teigia, kad reklama atsirado jau senaisiais amžiais, ir jie nenurodo metų, bet pateikia kelis pavyzdžius: žmonės norėdami pranešti apie gladiatorių kautynes ar svarbius įvykius piešdavo ant sienų, o kiti reklamuodami savo prekes jas piešdavo ant sienų.
Urbonavičius teigia, kad specialistų nuomone, pirmoji reklama pasaulyje atsirado XV a. pabaigoje. Venecijos leidėjas ir spaustuvininkas italas Ald Manuzio įdėjo į savo knygas turinį, norėdami išvengti leidinių imitacijos ir padirbimo, uždėjo ant savo knygų firminį ženklą, pradėjo kabinti prie įėjimo į knygų parduotuves naujų knygų antraštinį puslapį. Pirkėjas iš karto galėjo sužinoti ar ši knyga jam reikalinga, ar verta ją pirkti ir ar verta eiti į parduotuvę.
V. Palmeris daugelio reklamos istorikų yra laikomas seniausiu reklamos agentu, ekspertu. Jis dirbo reklamos agentu įvairiuose laikraščiuose. Po kiek laiko jis pats atidarė savo filialus Niujorke ir Bostone. Būdamas kvalifikuotas reklaminių skelbimų rašytojas, jis reikalaudavo 25 procentų komisinių už visus įdėtus skelbimus laikraščiuose.
XIX vidurys – tai reklamos industrijos pradžia. Per šį laikotarpį išaugusią reklamos svarbą ir jos didėjimą galima paaiškinti industrine revoliucija bei su tuo susijusį socialinį ir technologinį išsivystymą (Jokūbauskas, D. 2003, p. 11).
Reklamos istorijoje įvyko daug įvykių, kurie yra labai svarbus šiandien. Šioje lentelėje yra pavaizduoti svarbiausi reklamos įvykiai visame pasaulyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-06
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis62 puslapiai 
Literatūros šaltiniai24 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis127.59 KB
Autoriusromas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos poveikio vartotojams analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą