Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Nediferencijuotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Koncentruotas marketingas. Pozicionavimo pasirinkimas. Bendrosios marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Dominuojančią padėtį užimančios įmonės. Stiprią padėtį užimančios įmonės. Palankią padėtį užimančios įmonės. Stabilią padėtį užimančios įmonės. Silpną padėtį užimančios įmonės. Neperspektyvią padėtį užimančios įmonės. Rinkos geografijos strategijos. Vietinės rinkos strategija. Regioninės rinkos strategija. Šalies rinkos strategija. Tarptautinės rinkos strategija. Pasaulinės rinkos strategija. Aktyvumo rinkoje strategijos. Didelio aktyvumo strategija. Vidutinio aktyvumo strategija. Mažo aktyvumo strategija. Ribinių rinkų atsisakymas. Demarketingas. Pagrindinės sąvokos. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-10
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis64.81 KB
AutoriusDIESEL
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc., dr. A. Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word pardavimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Doc., dr. A. Vyskupaitis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą