Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planavimas

Marketingo planavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Nediferencijuotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Koncentruotas marketingas. Pozicionavimo pasirinkimas. Bendrosios marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Dominuojančią padėtį užimančios įmonės. Stiprią padėtį užimančios įmonės. Palankią padėtį užimančios įmonės. Stabilią padėtį užimančios įmonės. Silpną padėtį užimančios įmonės. Neperspektyvią padėtį užimančios įmonės. Rinkos geografijos strategijos. Vietinės rinkos strategija. Regioninės rinkos strategija. Šalies rinkos strategija. Tarptautinės rinkos strategija. Pasaulinės rinkos strategija. Aktyvumo rinkoje strategijos. Didelio aktyvumo strategija. Vidutinio aktyvumo strategija. Mažo aktyvumo strategija. Ribinių rinkų atsisakymas. Demarketingas. Pagrindinės sąvokos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 64.81 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą