Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros plano parinkimas: UAB "Avon Cosmetics"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros plano parinkimas: UAB "Avon Cosmetics"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Rinkodaros plano analizė teoriniu aspektu. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Įmonės misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. Rinkodaros strategijos. Veiksmų planas ir kontrolė. UAB "Avon Cosmetics" rinkodaros planas (Įmonės charakteristika). UAB "Avon Cosmetics" išorinės aplinkos analizė. UAB "Avon Cosmetics" vidinės aplinkos analizė. UAB "Avon Cosmetics" misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. UAB "Avon Cosmetics" rinkodaros strategijos. UAB "Avon Cosmetics" veiksmų planas ir kontrolė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, rinkodaros planus, kurie atitiktų įmonės galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas.
Taigi, neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketinginį planavimą. Siekiant sėkmingai vystyti prekybą būtina atlikti ne tik atskirų prekių marketinginį planavimą, bet ir parengti detalų prekybinės įstaigos rinkodaros planą. Rengiant naują rinkodaros planą yra pritaikomos naujos instrumentalijos.
Tikslas - yra sudaryti UAB "Avon Cosmetics" rinkodaros planą.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti rinkodaros planą teoriniu aspektu.
2. Išnagrinėti UAB "Avon Cosmetics" išorinę ir vidinę aplinkas.
3. Suformuluoti UAB "Avon Cosmetics" viziją ir misiją.
4. Iškelti UAB "Avon Cosmetics" tikslą.
5. Numatyti strategiją kiekvienam rinkodaros elementui.
6. Sudaryti srateginį įgyvendinimo tikslų planą.
7. Numatyti strategijų veiksmų plano įgyvendinimo kontrolę.
8. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Temos aktualumas. Ši tema yra aktuali, nes dviejų įmonių konkuravimas, kurios rinkoje užima panašią procentų dalį, dažnai priveda prie to, kad jos turi mažinti kainas ir tai ypač aktualu potencialiems pirkėjams.
Problema. Dviejų galingų įmonių konkuravimas gali užsibaigti vienos įmonės bankrotu.
Darbo objektas. UAB "Avon Cosmetics" – viena didžiausių kosmetikos kompanijų pasaulyje.
Darbo metodai. Panaudojau apklausos ir analizės metodus. Teoriniai daliai parašyti naudojausi moksline literatūra. Darbui naudojau UAB "Avon Cosmetics" Šiauliuose 108 zonoje gautą medžiagą t.y. lankstinukui, katalogai ir k.t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis47.47 KB
Autoriusarturas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Veršinskienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros plano parinkimas UAB Avon Cosmetics [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-11-06 IP: 213.197.177.186
    Auris sako

    good

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • R. Veršinskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą