Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo analizė: buitinių prekių ir kompiuterių pardavimas UAB "BMS"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo analizė: buitinių prekių ir kompiuterių pardavimas UAB "BMS"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

UAB "BMS" veiklos sritis: kompiuterių gamyba, prekyba programine įranga, raštinės mašinomis ir įranga bei buitiniais elektros prietaisais. Įvadas. UAB "BMS" veiklos apžvalga ir informacinių šaltinių apžvalga. Pardavimų skyriaus metodologiniai principai. Pardavimo pradžia. Poreikių nustatymas. Produkto savybių, privalumų ir naudos pateikimas (SPN). Prieštaravimų atmetimas. Kaip neutralizuoti kliento nepasitenkinimą. Pardavimų procesas pardavimų skyriuje UAB "BMS". Į klientą orientuotas pardavimas BMS prekybos salonuose. Kliento poreikių (situacijos) išsiaiškinimas BMS prekybos salonuose. Atvirų ir uždarų klausimų naudojimas aiškinantis kliento poreikius. Kliento poreikių perfrazavimo metodas BMS prekybos salonuose. BMS pardavimų vadybininkai vadovaujasi šiais teiginiais. Pardavimų eiga BMS prekybos salonuose. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Pardavimų procedūros paskirtis - reglamentuoti pardavimo procesą pardavimų skyriuje.
Šia procedūra siekiama užtikrinti maksimalų prekių ir paslaugų pardavimą, pritraukti klientus laikantis aukščiausio aptarnavimo lygio be nusiskundimų pardavimų skyriaus darbu.
Ši procedūra parengta ir valdoma vadovaujantis procedūra VP-1-02 Dokumentų ir įrašų valdymas.
Ši procedūra taikoma visuose įmonės pardavimų skyriuose.
Pardavimo procedūra apima:
• užsakymų priėmimą ir įvykdymą;
• informacijos apie klientus apdorojimą;
• prekių apskaitą pardavimų skyriuje, prekių užsakymą ir gavimą;
• prekių grąžinimą;
• garantinį remontą.
Šiame vadybos kursiniame darbe išanalizavau ir nustačiau kokie pardavimų principai pardavimų skyriuje yra taikomi UAB "BMS". Randama neatitikimų tarp įprastų, galimų pardavimų skyriuje vykdymo ir mano analizuojamos įmonės.
Tyrimo objektas – UAB "BMS" pardavimų procesas pardavimų skyriuje.
Darbo tikslas – numatyti pardavimų skyriuje pardavimuose tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti kliento poreikių BMS prekybos salonuose;
2. Išsiaiškinti atvirų ir uždarų klausimų naudojimą kliento poreikiams;
3. Ištirti pardavimų eigą BMS prekybos salonuose;
4. Pagilinti pirkimų skyriaus teorines žinias literatūros šaltinių studijomis.
Tyrimo metodai:
Literatūros atranka ir analizė;
Įmonės pardavimų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis42.53 KB
AutoriusDovilė
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo analize buitiniu prekiu ir kompiuteriu pardavimas UAB BMS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą