Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Internet Marketing
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Internet Marketing

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Introduction. Theory of Internet Marketing and advertising. Internet Advertising plan for JSC"X" products. Situation analysis. Goal setting. Message creation. Internet media planning. Internet advertising budget. Effectiveness measurement. Conclusions. Information source.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-28
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
KalbaAnglų kalba
Dydis18.09 KB
AutoriusAgnė
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Internet media plan [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą