Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

1 Užduotis: Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus). 2 sąvokas. 2 Užduotis : Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius : nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokie tipai. Pateikti schematiškai. 3 Užduotis: Pateikti 3 autorių požiūrius į tikslinės rinkos nustatymo procedūrą. Nurodyti tapatybes ir skirtybes, pateikite savo poziciją. Pateikti schematiškai. 4 Užduotis : Pateikite ir palyginkite 2 autorių nuomonę apie segmentų strategijų klasifikaciją. Pasirinkite prekę ar paslaugą ir įvertinkite, kokią segmentų strategiją įmonė diegia.

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis23.73 KB
AutoriusMarketingas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. D.Grundey
Failo pavadinimasMicrosoft Word market tomas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 10 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • doc. D.Grundey
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą