Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

1 Užduotis: Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus). 2 sąvokas. 2 Užduotis : Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius : nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokie tipai. Pateikti schematiškai. 3 Užduotis: Pateikti 3 autorių požiūrius į tikslinės rinkos nustatymo procedūrą. Nurodyti tapatybes ir skirtybes, pateikite savo poziciją. Pateikti schematiškai. 4 Užduotis : Pateikite ir palyginkite 2 autorių nuomonę apie segmentų strategijų klasifikaciją. Pasirinkite prekę ar paslaugą ir įvertinkite, kokią segmentų strategiją įmonė diegia.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-29
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis23.73 KB
AutoriusMarketingas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. D.Grundey
Failo pavadinimasMicrosoft Word market tomas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 10 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • doc. D.Grundey
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą