Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (29)

Marketingas (29)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kas yra marketingas? Kas yra marketingo koncepcija? Kokios galimos alternatyvinės koncepcijos? Apibūdinkite marketingo tikslus ir uždavinius. Koks paklausos ir marketingo ryšys? Koks marketingas taikomas, esant skirtingai paklausai? Charakterizuokite marketingo komplekso elementus. Kokia aplinka veikia marketingo kompleksą? Kas sudaro mikroaplinką? Apibūdinkite makroaplinką. Kas yra rinka? Kaip ji klasifikuojama? Kokie vartotojų rinkos ypatumai? Charakterizuokite gamybinės paskirties rinką. Kokie valstybinės rinkos ypatumai? Kokie tarptautinės rinkos ypatumai? Pagal kokius kriterijus segmentuojama asmeninės paskirties prekių rinka? Pagal kokius kriterijus segmentuojama pramoninio pobūdžio prekių rinka? Kas yra prekė? Kaip identifikuojamos prekės? Kokie yra prekės lygiai? Kaip klasifikuojamos asmeninio naudojimo prekės? Kaip klasifikuojamos gamybinės paskirties prekės? Kas yra prekės gyvavimo ciklas? Kokie jo pagrindiniai etapai? Kokie marketingo veiksmai atliekami kiekviename prekės gyvavimo etape? Kuo svarbus prekės pripažinimo procesas? Kokie jo etapai? Kas yra prekių asortimentas? Kaip nustatyti prekės konkurentabilumą? Kas yra nauja prekė? Kokie galimi naujų prekių kūrimo šaltiniai? Kokie naujos prekės kūrimo etapai? Ar firma, prieš įvesdama naują prekę į rinką, atlieka bandomąjį marketingą? Prekės ženklo reikšmė? Kuo svarbios prekės ženklo sudėtinės dalys? Prekės įpakavimo reikšmė ir rūšys. Kokie įpakavimo elementai? Kokias funkcijas gali atlikti prekės įpakavimas? Kas yra kaina? Kokie gali susidaryti prekės lygiai? Kaip kaštai veikia kainą? Ar rinka turi poveikį kainos nustatymui? Ar nuo rizikos priklauso kaina? Konkurentų poveikis kainai. Vyriausybės vaidmuo nustatant kainas. Kokių tikslų siekia firma, nustatydama kainą? Kokie yra kainų nustatymo metodai? Kokias nuolaidas taiko firmos? Psichologiniai kainų nustatymo metodai. Kokias kainų nustatymo strategijas taiko firmos? Kaip galutinai nustatoma kaina? Kas yra prekių pateikimas? Kokie yra pateikimo kanalų dalyviai? Kas yra tiesioginis pateikimas? Kokį pateikimo intensyvumą gali pasirinkti firmos? Nuo ko tai priklauso? Kas yra mažmeninė prekyba? Kas yra didmeninė prekyba? Kokios didmeninės prekybos funkcijos? Kaip klasifikuojami didmeniniai prekybininkai? Kas yra rėmimas? Kokie yra rėmimo komplekso elementai? Kokie yra rėmimo tikslai? Kokios galimo rėmimo strategijos? Kas yra pardavimo rėmimas? Kas yra populiarinimas? Kaip tai daroma? Reklamos reikšmė? Reklamos nešėjų rūšys. Kaip rengiama reklamos žinutė? Kaip apskaičiuojamas reklamos biudžetas? Kokie galimi reklamos partneriai? Kaip suprantame asmeninį pardavimą? Kas turi didžiausios reikšmės asmeniniame pardavime? Kokie etapai išskiriami asmeninio pardavimo procese? Marketingo planavimo esmė. Kas yra marketingo strategija?
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 63.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą