Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimai (8)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimai (8)

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų apdorojimas ir analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Visų įmonių vadovai, darbuotojai kasdien susiduria su būtinybe priimti vieną ar kitą sprendimą, o sprendimų priėmimo procesas, kaip žinome, labai glaudžiai siejasi su informacijos rinkimu, kaupimu ir analize. Informaciją galima rinkti įvairiais būdais, o vienas iš jų – atlikti marketingo tyrimą.
Marketingo tyrimai yra palyginti naujas reiškinys Lietuvos rinkoje, tačiau ateityje jų reikšmė neabejotinai išaugs (kas nuolat vyksta ir dabar). Todėl labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę ne tik išklausyti teorinį kursą, bet ir pritaikyti žinias praktikoje. Įgyta patirtis mums buvo labai reikšminga ir, manome, prireikus tikrai padės ateityje.
Mūsų 2 žmonių komanda atliko Panevėžio miesto pramogų centrų teikiamų paslaugų tyrimą. Nustatėme, kiek ir kokie žmonės (amžius, visuomeninė padėtis ir t.t.) lankosi ir nesilanko klubuose, kodėl, koks klubas yra populiariausias ir kas lemia populiarumą tarp žmonių, dalyvavusių tyrime.
Tyrėme, mūsų manymu, 4 žinomiausius Panevėžio miesto pramogų centrus: "Egivela", "Romantic", "Krezo" ir "Placas".
Darbo objektas: pramogų centrų teikiamų paslaugų rinka Panevėžio mieste.
Darbo tikslas: ištirti Panevėžio miesto 4 klubų populiarumą ir jį įtakojančius veiksnius tarp lankytojų ir potencialių vartotojų.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti klubų teikiamas paslaugas.
2. Nustatyti paslaugą sudarančių elementų įtaką klubo populiarumui.
3. Nustatyti populiariausią klubą.
Hipotezės:
1. Populiariausias klubas – "Egivela".
2. Pagrindiniai veiksniai, lemiantys klubo pasirinkimą – tai muzika, susirenkantys žmonės ir kainos.
3. Žmonės nesilanko klubuose dėl to, kad:
trūksta pinigų,
Panevėžyje nėra jų poreikius atitinkančio naktinio klubo,
tai jiems nepriimtina laisvalaikio praleidimo forma.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, tiesioginė anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis48.9 KB
AutoriusGita
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimai (8) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą