Įvadas. Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų apdorojimas ir analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Priedas (1).
Visų įmonių vadovai, darbuotojai kasdien susiduria su būtinybe priimti vieną ar kitą sprendimą, o sprendimų priėmimo procesas, kaip žinome, labai glaudžiai siejasi su informacijos rinkimu, kaupimu ir analize. Informaciją galima rinkti įvairiais būdais, o vienas iš jų – atlikti marketingo tyrimą.
Marketingo tyrimai yra palyginti naujas reiškinys Lietuvos rinkoje, tačiau ateityje jų reikšmė neabejotinai išaugs (kas nuolat vyksta ir dabar). Todėl labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę ne tik išklausyti teorinį kursą, bet ir pritaikyti žinias praktikoje. Įgyta patirtis mums buvo labai reikšminga ir, manome, prireikus tikrai padės ateityje.
Mūsų 2 žmonių komanda atliko Panevėžio miesto pramogų centrų teikiamų paslaugų tyrimą. Nustatėme, kiek ir kokie žmonės (amžius, visuomeninė padėtis ir t.t.) lankosi ir nesilanko klubuose, kodėl, koks klubas yra populiariausias ir kas lemia populiarumą tarp žmonių, dalyvavusių tyrime.
Tyrėme, mūsų manymu, 4 žinomiausius Panevėžio miesto pramogų centrus: "Egivela", "Romantic", "Krezo" ir "Placas".
Darbo objektas: pramogų centrų teikiamų paslaugų rinka Panevėžio mieste.
Darbo tikslas: ištirti Panevėžio miesto 4 klubų populiarumą ir jį įtakojančius veiksnius tarp lankytojų ir potencialių vartotojų.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti klubų teikiamas paslaugas.
2. Nustatyti paslaugą sudarančių elementų įtaką klubo populiarumui.
3. Nustatyti populiariausią klubą.
Hipotezės:
1. Populiariausias klubas – "Egivela".
2. Pagrindiniai veiksniai, lemiantys klubo pasirinkimą – tai muzika, susirenkantys žmonės ir kainos.
3. Žmonės nesilanko klubuose dėl to, kad:
trūksta pinigų,
Panevėžyje nėra jų poreikius atitinkančio naktinio klubo,
tai jiems nepriimtina laisvalaikio praleidimo forma.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, tiesioginė anketinė apklausa. ...