Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (31)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (31)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Marketingas. Marketingo uždaviniai ir funkcijos. Uždaviniai. Funkcijos. Marketingo koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo aplinka. Marketingo uždaviniai ir funkcijos. Marketingo koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo programos sudarymo etapai. Marketingo aplinka. Konkurencinės situacijos. Kainos nustatymo etapai. Kainos nustatymo tikslai. Kaštai. Prekė. Prekių pripažinimo procesas. Prekės įsigijimo stadijos. Asortimento tobulinimo kryptys. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimas. Veiksmai įtakojantys kainų nustatymą. Paskirstymas (pateikimas). Mažmeninė prekyba. Prekyba. Didmeninė prekyba. Rėmimas. Komunikacija kaip procesas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rinka. Vartojimo prekių rinka. Gamybinės paskirties prekių rinka. Prekybininkų – tarpininkų rinka. Valstybinė rinka. Vartotojų rinka. Vartotojo elgesio tyrimas rinkoje. Vartotojo elgesys rinkoje.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-12
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.96 KB
Autoriusmargarita
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo konspektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą