Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: paslaugos plėtros galimybės, vaikų kavinė "Šypsenėlė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: paslaugos plėtros galimybės, vaikų kavinė "Šypsenėlė"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Vaikų kavinės "Šypsenėlė" paslaugos pristatymas. Įmonės paslaugų rinkodara. Siūlomos paslaugos vartotojas. Naudosis paslauga. Nesinaudoja šia paslauga. Numatoma paslaugos realizavimo vieta. Kainodara. Pateikimas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Reklama. Įmonės analizė rinkoje. Ekonominis pagrindimas. Investicijos ir jų atsipirkimas. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Pastaruoju metu vis daugiau žmonių imasi verslo arba norėtų jo imtis. Rinka išjudina žmones, skatina jų iniciatyvą. Lietuvoje gausėja naujų paslaugų, gerėja jų kokybė. Paslaugas teikiančiom įmonėm labai sunku įsitvirtinti rinkoje, įgyti klientų pasitikėjimą, pastovumą.
Paslaugų platumas ir įvairumas lemia tai, kad labai sunku valdyti ir pritaikyti bendrus dėsnius visai paslaugų sričiai. Tačiau įmanoma įžvelgti ir aptarti bendrus dėsningumus ar ypatybes, kurios lemia sėkmingą rinkodaros veiklą paslaugų įmonėje. Labai svarbu suprasti kuo skiriasi paslauga nuo daiktinę (fizinę) formą turinčių prekių, paslaugų rinkodaros būtinumą ir ypatumus, paslaugų įmonių rinkodaros strategijų esmę. Paslaugų teikimas yra vyraujanti ekonominės veiklos rūšis. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose sukuriama apie 60-70 proc. bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai. Gana ilgai paslaugų sfera ūkyje buvo traktuojama kaip antraeilė. Trumpai paslaugų sferos vaidmenį ekonomikos raidoje galima nusakyti taip:
Paslaugų sfera absorbuoja laisvą darbo jėgą, garantuoja šalies gyventojų užimtumą ir tam tikrą pragyvenimo lygį.
Ji garantuoja vartotojų aptarnavimą ir formuoja prekių paklausą vidaus rinkoje.
Paslaugų sfera skatina darbo panaudojimą.
Paslaugos gali būti eksportuojamos.
Paslaugų sfera padeda kelti darbo jėgos kvalifikacijos lygį, jau nekalbant apie kitus socialinius šios veiklos aspektus.
Darbo tikslas – išanalizuoti vaikų kavinės paslaugos plėtros galimybes;
Darbo objektas – vaikų kavinės paslaugos plėtra;
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti vaikų kavinės paslaugos esmę.
Apibūdinti paslaugą situacijos rinkoje aspektu.
Išanalizuoti naujos paslaugos planuojamą rinkodaros politiką.
Atlikti ekonominius skaičiavimus.
Įvertinti investicijas ir jų atsipirkimą.
Įvertinti esamus ir būsimus konkurentus.
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-18
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis58.37 KB
AutoriusGita
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas paslaugos pletros galimybes vaiku kavine Sypsenele [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą