Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Pagrindinės reklamos grupės. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Tiesioginė reklama. Viešoji(išorinė)reklama. Reklama pardavimo vietose. Specialioji reklama. Demonstracinė reklama. AB "Gubernija" charakteristika. AB "Gubernija" reklamos galimybių analizė. AB "Gubernija" reklamos televizijoje analizė. AB "Gubernija" demonstracinės reklamos analizė. AB "Gubernija" reklamos internete analizė. Išvados. Rekomendacijos.

Ištrauka

Be reklamos įmonė vargu ar pasieks pageidaujamus rezultatus, todėl būtina paruošti reklamos planą, pasiskaičiuoti kiek reikėtų ir kiek galima skirti lėšų. Alkoholio reklama daro labai didelį poveikį visuomenei. Šis poveikis yra tiek teigiamas (gamintojams), tiek neigiamas (vartotojams)
Reklamos tikslas - atkreipti potencialių klientų, vartotojų dėmesį į tai, ką įmonė siūlo ir kokie yra jos privalumai prieš kitas tokio tipo įmones. Mano nuomone, "Gubernijos" vykdomos reklamos pagrindinė užduotis tokia ir yra: akcentuojama produkto kokybė, jo vertė, išskirtinumas, senos tradicijos. Tačiau sunku pasakyti, kas labiau efektyvu. Biudžetas, kuris yra naudojamas rėmimui 2000m. sudarė 1191646 Lt.
Pastebimiausia "Gubernijos" alaus reklamavimo priemonė yra televizijos reklama. Antroje vietoje atsidūrė reklama, kuri yra pateikiama plakatų pagalba . Trečioje vietoje yra reklama renginių metu ( vykdomos akcijos, dalinami suvenyrai, reklaminiai bukletai). Reklama spaudoje per radiją .
Galima paminėti, kad "Gubernijos" darykla aktyviai remia studentų renginius, tuo pačiu platina savo reklamą.


Temos aktualumas. Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manau, kad ši tema aktuali.
Darbo tikslas. Atskleisti reklamos atsiradimo aplinkybes ir priežastis, įvairių reklamos priemonių efektyvumą, susipažinti su reklamos priemonėmis ir jų ypatumais. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į reklamą. Darbe badžiau truputi paliesti ir pats paanalizuoti reklamą prekybos vietoje, šia tema neradau jokios mokslinės literatūros.

Darbo rezultatai.Išanalizavus AB"GUBERNIJA"reklamos galimybes manau įrodžiau,kad be reklamos įmonė vargu ar pasieks pageidaujamus rezultatus, todėl būtina paruošti reklamos planą, pasiskaičiuoti kiek reikėtų ir kiek galima skirti lėšų. Alkoholio reklama daro labai didelį poveikį visuomenei. Šis poveikis yra tiek teigiamas (gamintojams), tiek neigiamas (vartotojams).Kuriant reklamą yra labai svarbu pasirinkti tinkamas reklamos priemones.
Reklamos tikslas - atkreipti potencialių klientų, vartotojų dėmesį į tai, ką įmonė siūlo ir kokie yra jos privalumai prieš kitas tokio tipo įmones. Mano nuomone, "Gubernijos" vykdomos reklamos pagrindinė užduotis tokia ir yra: akcentuojama produkto kokybė, jo vertė, išskirtinumas, senos tradicijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis82.07 KB
AutoriusTaniukas
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos galimybiu analize alaus darykla AB Gubernija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą