Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis" (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis" (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Įmonės misija. Tikslai. UAB "Virtualus pasaulis". Perspektyvų tyrimas. Konkurencinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Taktiniai tikslai. Įmonės rinkodaros strategija. Tikslinės rinkos pasirinkimo strategija. Pozicionavimo strategija. Marketingo komplekso strategija. Prekės strategija. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Internetinių paslaugų SWOT analizė. Elektroninio verslo vystymasis Lietuvoje. Marketingo ypatumai virtualioje erdvėje. Vadyba. Demografinė segmentacija. Konkurencijos analizė. Rizikos įvertinimas. Alternatyvios veiklos kryptis. Finansai. Darbų grafikas. Funkcijos (operacijos). Paslaugos vykdymo vieta. Gamybos poreikiai. Reikiamos patalpos ir kitos priemonės. Išvados. Santrauka. Priedas (1).

Ištrauka

Mano pasirinkta paslauga – internetinės paslaugos. Šis marketingo planas – tai dokumentas, fiksuojantis marketingo strategijos logiką, kurios pagalba priimami sprendimai ir pateikiami geriausi jų variantai, padedantys realizuoti šias paslaugas.
Internetas šiais laikais atstoja daugelį bendravimo formų, taip pat galima pasijungus per internetą iš namų naudotis darbe esančiom duomenų bazėm, be darbo internetas yra puikus pramogos objektas, todėl daugelis paprastų vartotojų yra suinteresuoti turėti pakankamai pigią interneto liniją.
Šiame plane buvo apžvelgti pagrindiniai marketingo strategijos elementai. Pirmiausia buvo atlikta situacinė aplinkos analizė. Svarbiausias šios dalies elementas - konkurencinė analizė, kurioje aptariami pagrindinių konkurentų pranašumai ir trūkumai, jų užimamos rinkos pozicijos ir t.t. Kita svarbi plano struktūrinė dalis - marketingo planavimas, kurią sudaro 3 pagrindiniai aspektai: marketingo tikslai, tikslinės rinkos ir marketingo kompleksas. Tikslu yra nusakomi įmonės užsibrėžti rezultatai, išreikšti kiekybiniais terminais. Nagrinėdamas tikslines rinkas, stengiausi apibūdinti potencialius paslaugos vartotojus, numatyti galimus pakitimus jų elgsenoje.
Darbo tikslas - rinkodaros plano parengimas.
Pabaigoje apžvelgiau metodus, kurie bus diegiami siekiant užtikrinti plano įgyvendinimą bei vertinant plano sėkmę. Manau, jog tokia mano pasirinkta marketingo plano struktūra pakankamai tiksliai atvaizduoja marketingo strategijos logiką šioje įmonėje.
Paslaugų kainos bus nuolat derinamos atsižvelgiant į konkurentų kainas, nuolatiniams klientams bus suteikiamos įvairios nuolaidos. Įmonės veiklą ir joje atsiradusias naujoves planuojama reklamuoti tokiuose kompiuteriniuose žurnaluose kaip "Kompiuterija", "Naujoji komunikacija".
Planuojant pradėti individualų verslą būtina apgalvoti, kokios yra įmonės įkūrimo finansinės galimybės, kokie parankiausi jam yra finansavimo keliai, per kiek laiko įdėti pinigai atsipirks ir ar iš viso jie atsipirks – tam reikia labai gerai susipažinti su ta verslo šaka į kurią ketinama investuoti ar tai savo, ar tai skolintas lėšas. Tiek naudojantis savo nuosavu kapitalu, tiek prašydamas paskolos verslininkas turi nors apytiksliai būti pasiskaičiavęs, kiek jam reikės lėšų įmonės steigimui ir veiklos pradžiai, taip pat kokį jis prognozuoja pelną pirmiesiems veiklos metams ir kuo tai pagrindžia. Aišku, kad visai tiksliai nusakyti, kiek reikės tam pinigų yra nerealu, nes tai priklauso nuo įvairių pokyčių tiek susijusių su pačia verslo šaka, tiek su teisiniais ir įstatyminiais bei ekonominiais pakitimais šalyje.
Pagrindinės problemos, plėtojant šios įmonės verslą, galėjo nutikti būtent pirmaisiais įmonės gyvavimo metais, kadangi steigėjai neturi patirties verslo kūrimo srityje; firma nežinoma kompiuterių sferos rinkoje. Spręsti problemas kreiptasi į konsultantus, reklamuotasi vietiniuose laikraščiuose ir kompiuterinių naujovių renginiuose.
Siekdama išsilaikyti rinkoje, ir neprarasti savo klientų, įmonė diegia įvairias naujoves, didinia paslaugų pasirinkimą, jų kokybę ir imasi visų priemonių įmonės veiklos gerinimui. Įmonės patalpose įrengta apsaugos sistema, bei įmonės turtas apdraustas.
Firma įkurta dėl dabar aiškiai matomo interneto poreikio paprastiems vartotojams, todėl dabar tai yra labai perspektyvi sritis, kai galima pradėti pelningą verslą.
Pirmas marketingo tikslas firmos UAB "Virtualus Pasaulis, tai kad apie juos sužinotų kuo daugiau būsimų potencialių klientų.
Antras marketingo tikslas yra padengti pradines išlaidas, populiarinti firmą.
Trečias marketingo tikslas yra įsitvirtinti rinkoje, gauti pelną, plėsti firmos veiklą (teikti aukštos kokybės paslaugas, orientuotis į klientų poreikius, ieškoti optimalių kainų ir t. t.).
Ketvirtas marketingo tikslas yra gerinti darbo sąlygas, kurti naujas darbo vietas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis82.7 KB
AutoriusDominykas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Internetiniu paslaugu marketingo planas UAB Virtualus pasaulis (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą