Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Lojalumo programų apibūdinimas. Klientų valdymo strategijos pradžia. Sąlygos lemiančios įmonės keitimą. Lojalumo poveikis kliento elgsenai. Kliento pritraukimas. CRM, kaip klientų lojalumo skatinimo priemonė. Klientų lojalumas kaip įmonės turtas. CRM sistemų rūšių analizė. CRM sistemų šeima: žvilgsnis iš arčiau. Operacinis ir analitinis CRM. CRM reikšmė vadovui. Lūkesčių tyrimas, kaip lojalių klientų užtikrinimo garantas. Klientų lūkesčių struktūra. Lūkesčių lygio pokyčiai. Klientų lūkesčių valdymas. Klientų lūkesčių pranokimas. Išvados. Mobiliojo ryšio paslaugas teikiančios įmonės. UAB "Omnitel". UAB "Omnitel" lojalumo programos. UAB "Bitė GSM". UAB "Bitė GSM" lojalumo programos. UAB "Tele 2". UAB "Tele 2" lojalumo programos. Lojalumo programų tyrimas, remiantis anketų duomenimis. Išvados.

Ištrauka

Į klausimą kokia yra šiuolaikinės įmonės sėkmės paslaptis, greičiausiai išgirstume tokius atsakymus:
teisingai pasirinkta strategija;
mokėjimas prisitaikyti prie kliento poreikių;
lojalių klientų išlaikymas;
lankstumas;
teisingos ir savalaikės investicijos;
pasiekti tikslai…
Taigi norėtume aptarti lojalumą, t.y. įmonės norą ir pastangas išlaikyti klientus. Mūsų darbo tema- lojalumo programos mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse.
Ne kartą daugelis tyrimų patvirtino tą faktą, kad rasti naują klientą yra bent 5 kartus brangiau nei pasistengti išlaikyti jau esamą. Ypač tai aktualu Lietuvoje, kur vietinės rinkos perkamoji galia yra labai maža, o didesnė dalis (60 proc.) verslininkų kaip vieną pagrindinių verslo plėtojimo problemų nurodo produkcijos pardavimo vidaus rinkoje sunkumus, t.y. minėtą menką vartotojų perkamąją galią. Todėl klientai yra neįkainojamas įmonių turtas. Kad įmonė veiktų sėkmingai ir galėtų išsilaikyti konkurencinėje kovoje, ji turi būti ne tik produktų ar paslaugų, kurias ji kuria, ekspertė, bet ir vartotojų pažinimo ekspertė. Pardavėjai kaip įmanydami turi stengtis išlaikyti klientą lojalų. Tai ypač aktualu šiandien, kai vartotojai turi begales pasirinkimų : daug pardavėjų, skirtinga kokybė skirtinga kaina ir pan. Anketinės apklausos metodu ištirta privačių vartotojų nuomonė, patiriamas pasitenkinimas lojalumo programomis. Šiuo aspektu tema dar nebuvo nagrinėta- įmonės pateikia tik bendrus statistinius duomenis.

Darbo tikslai:
surinkti, susisteminti teorinę medžiagą apie lojalumo programas;
ištirti bei pateikti medžiagą apie lojalumo programas vykdomas mobiliojo ryšio paslaugas teikiančiose įmonėse bei įvertinti jų efektyvumą.
pateikti surinktą, apibendrintą ir išanalizuotą informaciją.

Darbo uždaviniai:
suprasti lojalumo programų turinį, reikšmę;
įvertinti skirtingų lojalumo programų taikymo galimybes įmonių veikloje;
išanalizuoti priemones, skirtas lojalumo programoms vykdyti;
atskirti veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai (pasirinkimui);
suprasti lojalumo programų vietą marketinge, įmonių veikloje;
įvertinti lojalumo programų efektyvumo problemas ir valdymo mechanizmą (lūkesčių valdymas);
ištirti mobilųjį ryšį teikiančių įmonių vykdomas lojalumo programas;
apibendrinti surinktą ir išanalizuotą informaciją.

Darbo objektas: darbe tiriama mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių lojalumo programų efektyvumas, bei naudingumas vartotojo aspektu.
Tyrimo rezultatai ir jų taikymo sritys: Pateikti diagramos duomenys rodo, jog trys pagrindinės lojalumo programų priemonės (nuolaidos, dovanos bei išskirtinių teisių suteikimas) vartotojams yra svarbiausios. Pastebimas nežymus skirtumas tarp klientų gaunamų lojalumo programų priemonių ir jų lūkesčių lojalumo programų atžvilgiu.
Firmos, siekiančios nepriekaištingai aptarnauti klientus bei įgyti jų pasitikėjimą, siekiant užtikrinti jų lojalumą, privalo nuolat išlaikyti tokį parduodamų produktų ar teikiamų paslaugų kokybės lygį, kuris, klientų nuomone, patenkintų ar net pranoktų jų lūkesčius.
Todėl galime daryti išvadas, kad įmonės turėtų vis labiau tobulinti savo nuolaidų sistemas, taip skatindamos klientus būti patenkintais, o tai yra viena iš priežasčių likti lojaliais (be to, patenkintas klientas paskleidžia teigiamą patyrimą vidutiniškai 8 kitiems,o nepatenkintas klientas- vidutiniškai 22!).
Studijų darbo pagrindas: panaudota mokslinė bei marketingo paskaitose dėstyta literatūra, STD duomenys, turimų anketų duomenys ir informacija gauta iš įmonių atstovų bei interneto. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis432.08 KB
AutoriusSonata
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mobiliojo rysio imoniu vykdomu lojalumo programu tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą