Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Etika ir papročiai tarptautiniame marketinge
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Etika ir papročiai tarptautiniame marketinge

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įžanga. Tarptautinis marketingas. Tarptautinio marketingo turinys ir reikšmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo aplinka. Tarptautinio marketingo etapai. Tarptautinis marketingas ir etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Tarptautinio Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Tarptautinio marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Reklama. Papročiai tarptautiniame marketinge. Tarptautinio verslo kultūrinės aplinkos elementai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-31
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis512.9 KB
AutoriusMantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Etika_ir_paprociai_tarptautiniame_marketinge [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą