Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų esmė, savybės ir klasifikacija. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekes lydinčios paslaugos. Kavinės kūrimas ir valdymas. Kavinės kūrimas. Maisto prekių kainos ir nuolaidos. Marketingo galimybių įvertinimas. Išvados.

Ištrauka

Nors tarp prekių ir paslaugų išryškėja kai kurie skirtumai, tačiau prekės yra ne tik fiziniai veiksmai, bet ir paslaugos.
Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdalius visų darbuotojų, jame sukuriama apie 60-70% bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.
Paslaugos kaip prekės savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialaus paslaugų marketingo atsiradimą.


Nustatyti tikslią ribą tarp materialią, t.y. daiktinę (fizinę), formą turinčių ir tokios formos neturinčių gaminių, vadinamų paslaugomis, nelengva. Šiuolaikinėje rinkoje vis dažniau pateikiamas prekės ir paslaugos derinys, kai daiktinę israišką turintis gaminys susiejamas su materialios išraiškos neturinčiu gaminiu - paslauga.
Visuotinai priimto paslaugos apibrėžimo nėra. Kiekvienas ekonominėje ar marketingo literatūroje pateiktas apibrėžimas vienaip ar kitaip yra ribotas, nes visada atsiranda veiklos rūšių, kurios visuotinai pripažįstamos paslaugomis, tačiau į vieno ar kito autoriaus siūlomą apibrėžimą netelpa. Paprastai apibrėžimuose akcentuojama viena ar kelios paslaugų savybės. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-31
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis96.17 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu marketingas kavines kurimas ir valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą