Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainos strategijos valdymo ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainos strategijos valdymo ypatumai

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Kainos samprata ir rūšys. Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams. Vidiniai kainodaros proceso veiksniai. Išoriniai kainodaros proceso veiksniai. Kainodaros tikslai. Pagrindiniai kainodaros metodai. Kainų politikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją. Kainodaros strategijos taikymo ypatumai. Naujų produktų kainodaros strategija. "Grietinėlės nugriebimo" kainodara. Skverbimosi į rinką kainodara. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Prekių grupės kainodara. Produkto priedų kainodara. Būtinųjų produktų priedų kainodara. Šalutinių produktų kainodara. Komplekto kainodara. Kainos koregavimo strategijos. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Segmentinė kainodara. Psichologinė kainodara. Rėmimo kainodara. Vertės kainodara. Geografinė kainodara. Tarptautinė kainodara. Išvados.

Ištrauka

Visi gaminiai ir paslaugos turi savo kainą, taip pat ir vertę. Kainos mus supa iš visų pusių. Reikia mokėti nuomą už butą, tam tikrą mokestį už savo mokslus, stomotologui už sutaisytą dantį. Keliaujant lėktuvu, traukiniu, taksi ar autobusu, reikia turėti bilietą, už paimtą paimtą paslkolą bankas reikalauja palūkanų…
Prekių rinkos šiandien plėtojasi labai dinamiškai, todėl kainodaros metodai nuolat tobulinami. Juolab, kad kaina yra lanksti ir nuolat kinta. Firmos norėdamos nustatyti tinkamą ir efektyvią kainą, turi nuolat dibrti: rinkti ir analizuoti informaciją, padėsiančią priimti teisingus sprendimus, apskaičiuoti bazinę kainą ir jos konkurencingumą, skatinant paradvimus (taikant nuolaidas, nustatant galutinę kainą ir pan.).
Vienas įdomiausų ir tiksliausių rinkos apibrėžimų yra toks: rinka – tai pardavėjų ir pirkėjų interesų derinimo mechanizmas nustatant tinkamą kainą. Vadinasi, kaina padeda ne tik gauti pelno, bet ir suderinti interesus. Toks svarbus kainos vaidmuo leidžia ją efekltyviai naudoti kovoje dėl pirkėjo.
Be to, viena pagrindinių kainodaros strategijos kūrimo problemų – būtinybė derinti ne tik išorės (pardavėjas ir vartotojas, gamintojas ir pardavėjas, gamintojas ir konkurentai, pardavėjai ir konkurentai), bet ir vidaus interesus.
Atsižvelgiant į anksčiau aptartas problemas, galima išsikelti darbo tikslą:
• teoriškai bei praktišakai įrodyti, kokie yra kainų strategijos taikymo ypatumai.
Nustačius darbo tikslą, galima įvardinti darbo uždavinius:
• apibrėžti, kas yra kaina ir kokios yra jos rūšys;
• nustatyti, kokie veiksniai daro įtaką kainodaros sprendimams;
• išskirti, kokie yra kainodaros tikslai ir metodai;
• parodyti, kokia yra kainų poltikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją;
• išanalizuoti, kokie yra kainų strategijos taikymo ypatumai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis65.8 KB
AutoriusEnga
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainos strategijos valdymo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą