Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas"

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Trumpas įmonės pristatymas. Įmonės pavadinimas. Prekinis ženklas. Įmonės istorija. Misija (kodėl egzistuojame?). Vizija (ko siekiame?). Vertybės (kas svarbu?). Įmonės juridinis statusas. Strategija. Kas yra mūsų klientas? Kokią vertę "Hansabank" gali pasiūlyti savo klientui? Paslaugos. Strategijos efektyvumas. Įmonės veiklos aprašymas. Valdymo struktūra. Rezultatyvumas. Pelningumas, metinė apyvarta. Kokybės rodikliai. Personalo struktūra ir darbinio gyvenimo kokybė. Rėmimas ir labdara. Industrijos analizė. Konkurentai. Konkurencinis pranašumas. Saugumas. Pirmasis... Išvados.

Ištrauka

2003 m. balandžio mėn. oficialus banko pavadinimas pakeistas į AB bankas "Hansabankas". Nors šiaip dokumentuose randame, kad šis pavadinimas galiojo jau nuo 2002 metų antros pusės.

Šis pavadinimas išliko ir iki dabar. 2003 metų pabaigoje atlikus bankų žinomumo bei įvaizdžio tyrimą, paaiškėjo, kad daugiausiai Lietuvos gyventojų žino "Hansabank" (74 proc.). Tokie rezultatai ypatingai geri, žinant, jog tai naujasis privatizuoto Lietuvos taupomojo banko pavadinimas nuo 2002 metų antros pusės.2005 metais konkurse "Baltic Brand" "Hansabank" užėmė trečiąją geriausio prekės ženklo Lietuvoje vietą. Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse 2005 metais antrus iš eilės metus išrinktas "Hansabank". Tai patvirtina ir 2005 metais atlikti rinkos tyrimai, kurių duomenimis, "Hansabank" yra žinomiausias šalies bankas, turintis didžiausią gyventojų pasitikėjimą bei geriausiai vertinamą įvaizdį. Taip pat tais pačiais 2005 metais "Hansabank" užsakymu "TNS Gallup" atliktas prekės ženklo tyrimas parodė, kad "Hansabank" žinomumas siekė net 96 proc.
Prekinis ženklas
"Hansabank" logotipas susideda iš H raidės abstraktaus simbolio ir iš žodžio Hansabank. Logotipas įkūnija nenutrūkstamą kilimą (tobulėjimą) nuo pat Hansos atsiradimo laikų ir Hansabank plėtros bei progreso siekiant firmos tikslų. H raidės simbolizuoja gyvybiškumą, kryptingumą ir naujų verčių kūrimą. Spalvų reikšmė: žaliai mėlyna – jūros atspalvio, tai rami ir subalansuota, išreiškianti natūralią gamtą (kur ir susikūrė pagr. firmos sektorius), patikimumą ir tvirtumą spalva. Oranžinė – gyva, vaizdinga, ryški, teigiama, gyvybinga spalva, kuri simbolizuoja "Hansabank" atvirumą, pasirengimą iššūkiams, naujovėms ir dinamiškumui. Dualumas prekiniame ženkle išreiškia partnerystę tarp banko ir vartotojo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-08
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis28.16 KB
Autoriusieva
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo analize finansines paslaugos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą