Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujos alaus rūšies pristatymas rinkoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujos alaus rūšies pristatymas rinkoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo apibrėžimas ir svarba. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo programa ir jos elementai. Marketingo kompleksas (marketing mix, 4P). Rėmimas (reklama). Reklamos rūšys. Marketingo makroaplinkos poveikis reklamai. Marketingo mikroaplinkos poveikis reklamai. Praktinė dalis. Prekė. Organizacijos misija. UAB "Studentai" vidiniai ir išoriniai veiksniai. UAB "Studentai" funkcinis valdymo paskirstymas. Planavimas. Organizavimas. Motyvacija. Kontrolė. Gamybos procesas bei kaštai. Kaina. Pardavimo vietos pasirinkimas bei paskirstymo kanalai. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Marketingas yra prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, jų kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus.
Šio kursinio darbo tikslas yra naujos įmonės sukūrimo, gamybos bei sėkmingo egzistavimo Lietuvos rinkoje planavimas. Iš pradžių mes užregistruojame naują įmonę, kurios pavadinimas UAB "STV". Plačiau mes aptarsime kaip vienas iš marketingo elementų, rėmimas, gali įtakoti sėkmingą naujos prekės bei įmonės gyvavimą rinkoje.
Pirmoje dalyje – teorinėje, aptarsime marketingo svarbą norint sukurti konkurencingą prekę ir įvesti ją į rinką. Taip pat plačiau panagrinėsime rėmimo teorinius aspektus.
Antroje dalyje – praktinėje, mes bandysime pritaikyti marketingo teorijos žinias konkrečiam produktui sukurti, gaminti ir sėkmingai pardavinėti Lietuvos rinkoje.

Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti tiek visuomenės, tiek pačios organizacijos tikslų – tokį marketingo sąvokos apibrėžimą siūlo prof. Vytautas Pranulis. Tuo tarpu Amerikos marketingo asociacija siūlo kiek platesnį ir tikslesnį apibrėžimą:
Marketingas yra prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, jų kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus.
Yra ir paprastesnių marketingo sąvokos apibrėžimų. Thomas C. Kinnearas ir Kenneth’as L. Bernhardtas siūlo marketingą apibrėžti kaip tam tikrą verslo veiklą, kuri nukreipia prekių ir paslaugų srautą vartotojui arba naudotojui. Kitaip sakant marketingas savo uždavinius fokusuoja į vartotojus ir naudotojus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis49 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis358.75 KB
AutoriusAndrej
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujos alaus rusies pristatymas rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 49 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą