Naujos alaus rūšies pristatymas rinkojeĮvadas. Teorinė dalis. Marketingo apibrėžimas ir svarba. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo programa ir jos elementai. Marketingo kompleksas (marketing mix, 4P). Rėmimas (reklama). Reklamos rūšys. Marketingo makroaplinkos poveikis reklamai. Marketingo mikroaplinkos poveikis reklamai. Praktinė dalis. Prekė. Organizacijos misija. UAB "Studentai" vidiniai ir išoriniai veiksniai. UAB "Studentai" funkcinis valdymo paskirstymas. Planavimas. Organizavimas. Motyvacija. Kontrolė. Gamybos procesas bei kaštai. Kaina. Pardavimo vietos pasirinkimas bei paskirstymo kanalai. Rėmimas. Išvados. Marketingas yra prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, jų kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus. Šio kursinio darbo tikslas yra naujos įmonės sukūrimo, gamybos bei sėkmingo egzistavimo Lietuvos rinkoje planavimas. Iš pradžių mes užregistruojame naują įmonę, kurios pavadinimas UAB "STV". Plačiau mes aptarsime kaip vienas iš marketingo elementų, rėmimas, gali įtakoti sėkmingą naujos prekės bei įmonės gyvavimą rinkoje. Pirmoje dalyje – teorinėje, aptarsime marketingo svarbą norint sukurti konkurencingą prekę ir įvesti ją į rinką. Taip pat plačiau panagrinėsime rėmimo teorinius aspektus. Antroje dalyje – praktinėje, mes bandysime pritaikyti marketingo teorijos žinias konkrečiam produktui sukurti, gaminti ir sėkmingai pardavinėti Lietuvos rinkoje.
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti tiek visuomenės, tiek pačios organizacijos tikslų – tokį marketingo sąvokos apibrėžimą siūlo prof. Vytautas Pranulis. Tuo tarpu Amerikos marketingo asociacija siūlo kiek platesnį ir tikslesnį apibrėžimą: Marketingas yra prekių, idėjų ir paslaugų sumanymo, jų kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo ir vykdymo procesas, siekiant sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus. Yra ir paprastesnių marketingo sąvokos apibrėžimų. Thomas C. Kinnearas ir Kenneth’as L. Bernhardtas siūlo marketingą apibrėžti kaip tam tikrą verslo veiklą, kuri nukreipia prekių ir paslaugų srautą vartotojui arba naudotojui. Kitaip sakant marketingas savo uždavinius fokusuoja į vartotojus ir naudotojus. ... Failo pavadinimas | Naujos alaus rusies pristatymas rinkoje [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 49 puslapiai
 - Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
- 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |