Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: alkoholio gamyba AB "Anykščių vynas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: alkoholio gamyba AB "Anykščių vynas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės "Anykščių vynas" veikla. Aplinkos veiksniai. Vidiniai. Išoriniai. Marketingo komplekso elementai. Pagrindiniai veiklos rodikliai. Tyrimo eiga. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (4).

Ištrauka

Kiekvienos įmonės veiklą įtakoja marketingo komplekso elementai, jų tarpusavio sąveika, todėl svarbu kiekvienoje įmonėje turėtų atlikti marketingo tyrimus, susijusius su siūloma produkcija, jos pardavimų apimties pokyčiais, nes tai lemia įmonės pelną ir sėkmingą veiklą.
AB "Anykščių vynas" – viena didžiausių alkoholio gamintojų Lietuvoje, siūlo putojantį vyną Monserat, kurio pardavimų apimtys kasmet mažėja. Tai ir yra šios įmonės problema, kurios priežastis mes bandysime atskleisti savo darbe. Šią įmonę pasirinkome todėl, kad mėgstame jos siūlomus gaminius, ypač putojantį vyną Monserat, ir sužinojus, kad mažėja jo paklausa, nusprendėme išsiaiškinti kodėl.
Prieš rašant darbą, atlikome anketinę apklausą, kuri padėjo išsiaiškinti putojančio vyno Monserat paklausos mažėjimo priežastis.
Darbas susideda iš dviejų dalių: situacijos analizės ir tyrimo eigos. Pirmoje dalyje mes supažindiname su AB "Anykščių vynas". Išanalizuojame rinką, kurioje veikia ši įmonė su savo konkurentais, aptariame produkcijos asortimentą, kainodarą, paskirstymą ir rėmimą. Apžvelgiame, kokie aplinkos veiksniai ir kaip įtakoja įmonės veiklą.
Antroje dalyje iškeliame hipotezes, dėl ko galėtų mažėti pardavimų apimtys ir vykdome tyrimą taip, kad galėtume šias hipotezes arba priimti, arba atmesti. Surinkome duomenis, juos apibendrinome pasitelkę grafikus ir lenteles.
Pabaigoje pateikiame išvadas ir pasiūlymus, kurie padėtų padėti padidinti pardavimų apimtis.
Tyrimo objektas – AB "Anykščių vynas" gaminamas putojantis vynas Monserat.
Tyrimo problema – sumažėjo AB "Anykščių vynas" gaminamo putojančio vyno Monserat pardavimų apimtys.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti putojančio vyno Monserat apyvartos sumažėjimo priežastis.
Analizei atlikti buvo naudojama įvairių autorių literatūra bei Internetiniai puslapiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis120.58 KB
AutoriusRaimonda
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRasa Gudonavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas alkoholio gamyba AB Anyksciu vynas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Rasa Gudonavičienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą