Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Internetinės reklamos rinka Lietuvoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Internetinės reklamos rinka Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Tradicinės ir interneto reklamos ypatumai. Tradicinės reklamos samprata, jos funkcijos. Reklamos internete sąvoka. Internetinės reklamos problemos Lietuvoje. Reklamos priemonės internete ir jų panaudojimo perspektyvos Lietuvoje. Reklamos priemonės internete. Interneto svetainė. Baneriai (reklaminiai skydeliai). Elektroninis paštas. Atsiskaitymo už reklamą būdai ir kainodara. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).

Ištrauka

XXI a., kai technologinis vystymasis pasiekė aukštų rezultatų, kiekvieno iš mūsų gyvenime atsirado vis daugiau naujų, modernių priemonių, palengvinančių kasdieninį gyvenimą. Šiandien daugeliui žmonių būtų labai sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be mobilaus telefono, kompiuterio, interneto - pastovaus ryšio su pasauliu. Viena iš jauniausių ir sparčiausiai besivystančių technologijų yra internetas – tai naujos kartos virtualusis pasaulis, kuris pamažu keičia senuosius veiklos principus tiek organizacijose, tiek kiekvieno žmogaus asmeniniame gyvenime.
Naudotis internetu dabar jau ne tik prestižas, bet verslo veiklos būtinybė. Kiekviena organizacija, siekdama maksimaliai įgyvendinti savo tikslus, turi gerai suprasti interneto teikiamas galimybes, o ypač kai kalbama apie reklamą internete. Ši tema Lietuvoje yra aktuali ir nauja, nes reklama internete yra neatsiejamas šiuolaikinės rinkodaros elementas, tačiau jos taikymas ir vystymasis kol kas nėra toks greitas tarp Lietuvos verslo įmonių. Pasirinkta tema aktuali ir todėl, kad vis dar nėra patikimų šaltinių, nagrinėjančių reklamą internete, internetinių projektų įgyvendinimą lietuvių kalba.
Darbo problema – Lietuvos verslo įmonių vadovai nepakankamai vertina interneto reklamą kaip komunikacijos priemonės svarbą prekių ir paslaugų rinkodaroje. Šią problemą sąlygoja informacijos apie reklamos internete privalumus stoka.
Darbo objektas - interneto reklama.
Darbo tikslas - išanalizuoti interneto reklamos rinką Lietuvos verslo įmonėse ir pateikti rekomendacijas dėl interneto reklamos tobulinimo, siekiant populiarinti jos efektyvų panaudojimą Lietuvoje bei įvertinti jos taikymo galimybes.
Siekiant įgyvendinti užsibrėžtą tikslą, iškeliami šie darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti literatūros šaltinius, susijusius su tradicinės ir interneto reklamos ypatumais.
2. Apžvelgti teisinius reklamos reglamentavimo principus.
3. Išanalizuoti reklamos priemones internete ir jų taikymą Lietuvos verslo įmonėse.
4. Nustatyti pagrindinius interneto reklamos trūkumus ir priežastis, stabdančias jos naudojimą įmonių tarpe.
5. Įvertinti interneto reklamos naudojimo perspektyvas Lietuvoje.
6. Pateikti išvadas ir rekomendacijas, išskiriant svarbiausius reklamos internete privalumus bei naudą verslo įmonėms. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai30
Dydis61.81 KB
Autoriusaiste
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Internetines reklamos rinka Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą