Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara (8)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara (8)

  
 
 
1234
Aprašymas

Prekė. Prekinis ženklas. Prekinio ženklo vertė. Prekės ženklo privalumai. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių gamybos nutraukimas. Prekės įpakavimas. Rėmimas. Loginiai žingsniai bet kokia komunikacijai sukurti. Rėmimo tikslai. Pardavimų rėmimas. Rėmimo būdai. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos žinutė. Populiarinimas. Asmeniškas pardavimas. Paskirstymo politika įmonėse. Paskirstymo sistemos funkcionavimo formos. Kainodara. Pagrindinės marketingo kainos strategijos. Kainos nustatymo etapai. Kainos samprata. Rinkos poveikis kainai. Naudingumo vartotojui poreikis kainai. Konkurencijos poveikis kainai. Normatyvinių aktų poveikis kainai. Marketingo strategijos poveikis kainai. Rizikos laipsnio poveikis kainai. Kainos reguliavimo tikslai. Kainos nustatymas. Produktų kainų nustatymo metodai. Pirkėjų vertinimo metodas. Veiksniai turintys įtakos kainų nustatymui. Kainos koregavimo strategija.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-16
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis36.16 KB
AutoriusVilma
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word spauzdinti [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 9 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą