Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo programa: UAB "Strazdo baldai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo programa: UAB "Strazdo baldai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. UAB "Strazdo baldai" ir informacinių šaltinių apžvalga. Marketingo programos metodologijos esmė. Marketingo tikslai, uždaviniai, funkcijos. Marketingo programos elementai. Planavimas ir kontrolė. Marketingo planavimas. Marketingo kontrolė. Marketingo mikro ir makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. UAB "Strazdo baldai" marketingo programa. UAB "Strazdo baldai" mikroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. UAB "Strazdo baldai" marketingo plano analizė. Produkto analizė. Kainodaros analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. UAB "Strazdo baldai" rinkos analizė. UAB "Strazdo baldai" planavimas ir kontrolė. SWOT analizė. Marketingo planavimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ir organizacijos tikslų.
Marketingas verslo praktikoje yra plačiai naudojamas. Dauguma įmonių vadovų remiasi marketingo metodais, principais bei naudojasi marketingo specialistų žiniomis.
Kad įmonė sėkmingai vystytų ir plėstų savo veiklą, pirmiausia reikia stengtis nustatyti vartotojų poreikius ir kurti tokias prekes bei paslaugas, kurios tenkintų vartotojų poreikius bei norus.
Marketingo sistema susideda iš tokių elementų: prekių rėmimo, pirkimo-pardavimo, prekės gamybos, kainų nustatymo ir pan. Vartotojų poreikių tenkinimui ši sistema labai svarbi. Taip pat įmonei didelę įtaką daro konkurentai. Jei vartotojas bus nepatenkintas vienos įmonės veikla, jis su ja daugiau nebendradarbiaus, o pasirinks jam tinkamą, kuri patenkins jo norus bei poreikius jam prieinamomis kainomis.
Tikslas:
• Išanalizuoti UAB "Strazdo baldai" įmonės veiklą;
• išsiaiškinti klientų poreikių tenkinimo galimybes;
• įvertinti UAB "Strazdo baldai" įmonės darbą, jos rezultatus.
Uždaviniai:
• remiantis literatūros analize išnagrinėti marketingo komplekso elementus;
• išsiaiškinti marketingo plano reikšmę;
• išsiaiškinti mikro ir makroaplinkos veiksnius, darančius įtaką marketingo veiklai.
Darbo svarba:
• rašant kursinį darbą, susisteminti bei įtvirtinti visas savo žinias, įgytas per marketingo paskaitas, kurias galėsiu panaudoti ateityje;
• šie apibendrinantys duomenys gali būti naudingi įmonei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis31.68 KB
Autoriussimona
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo programa UAB Strazdo baldai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą