Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkos analizė: AB "Kalnapilis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkos analizė: AB "Kalnapilis"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. AB "Kalnapilis" paskirtis ir veiklos kryptys. AB "Kalnapilis" valdymas. Visuotinis akcininkų susirinkimas. Jo teisės. Valdyba. Jos funkcijos ir pareigos. Administracija. AB "Kalnapilis" pagrindiniai techniniai - ekonominiai rodikliai. AB "Kalnapilio" kelias į sėkmę. Lietuvos alaus rinkos išsidėstymas 1995 – 2001 metais. Rinkodara. "Kalnapilyje" gaminamo alaus rūšys ir gamybos ypatumai. Rinkos tyrimo metodai. Rinkos egzistavimo sąlygos. Rinkos tyrimų klasifikavimas ir formos. Rinkos analizės metodai. Išvados.

Ištrauka

Alaus gamybos įmonę 1902 metais įkūrė vokiečių kilmės miestelėnas Albertas Foigtas ir pavadino Bergschlosschen (Pilaitė ant kalvos). 1918 metais pavadinimas Bergschlosschen buvo pakeistas į lietuvišką Kalnapilis. 1918 – 1940 Lietuvos nepriklausomybės metais ši darykla buvo akcinė bendrovė. 1940 metais darykla buvo nacionalizuota. 1970 metais pastatytas naujas salyklo fabrikas. 1973 metais prie Kalnapilio prisijungė Biržų alaus darykla ir šiuo pagrindu atsirado Alaus pramonės gamybinis susivienijimas "Kalnapilis". Pavadinimai keitėsi keletą kartų: 1988-aisiais, išleidus antialkoholinį įstatymą, buvo būtina persivadinti į "Nealkoholinių gėrimų ir alaus kombinatą "Kalnapilis", vėliau, Lietuvai atgavus nepriklausomybę, kombinatas tapo Valstybine alaus darykla. 1992 metais Kalnapilis vėl tapo AB (3600 akcininkų). 1994 metais Kalnapilis įsijungė į Baltijos gėrimų holdingą (BBH), kurį įkūrė didžiausios Skandinavijos šalių alaus ir nealkoholinių gėrimų kompanijos "Pripps" (Švedija) ir "OY Hartwall AB" (Suomija). BBH turi kontrolinį Kalnapilio akcijų paketą, t.y. 86,3 proc. visų akcijų. BBH pradinę investiciją sudaro 7,5 mln. JAV dolerių. 1994 - 1995 metais į Kalnapilį buvo investuota apie 10 mln. JAV dolerių, kurie padengė naujų įrengimų, naujų technologinių procesų, marketingo darbų, personalo apmokymo išlaidas. Investicijų tikslas - sukurti sąlygas Kalnapilio alaus darykloje gaminti aukščiausios kokybės lietuvišką alų.
Niekas nieko neparduotų, jei nebūtų pirkėjų. Tik per juos firmos gali siekti savo tikslų, gauti pelno. Taigi reikia žinoti, kur ir kiek tų pirkėjų yra, ko jie nori. Kitaip visa veikla gali tapti panaši į medžiojimą užrištomis akimis. (Urbonavičius S. 1997m.)
Rinką galima apibrėžti kaip pardavėjų ir pirkėjų susitikimo vietą, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas išreiškiamas prekių verte – kaina. Yra ir dar vienas rinkos apibrėžimas – rinka – tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais. (Pranulis V. 1999m.)
Darbo tikslas. Apžvelgti AB "Kalnapilis" rinkas, pardavimų mastus.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti ir surinkti medžiagą apie AB "Kalnapilis" paskirtį;
2. Susipažinti su įmonės valdymo struktūra;
3. AB "Kalnapilis pagrindiniai techniniai – ekonominiai rodikliai;
4. Rinkos tyrimo metodai;
5. Rinkos analizės metodai.
Darbo objektas. AB "Kalnapilis" rinkos analizė.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė nagrinėjamu klausimu;
2. Statistiniai duomenys;
3. Duomenys iš interneto, spaudos, įmonės, susiję su nagrinėjama tema. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai20
Dydis43.23 KB
AutoriusEgidijus
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkos analize AB Kalnapilis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą