Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Rėmimo veiksnių pagrindiniai skirtumai. Rėmimo samprata ir rėmimo veiksmų grupės. Reklamos apibūdinimas ir esmė. Pardavimo skatinimo esmė ir tikslai. Pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Ryšių su visuomene samprata, tikslai ir naudojimas marketinge. Populiarinimo naudojimas. Paramos tikslai ir planavimas. Parodų ir mugių naudingumas. Asmeniško pardavimo reikšmė ir turinys. Išvados.

Ištrauka

Visais laikas rėmimas buvo naudojamos kaip konkurencijos priemonės, kurios padėdavo prisivilioti pirkėjus ir pristatyti savo parduodamas prekes. Pavyzdžiui, prieš susiformuojant skaitymo ir rašymo įgūdžiams, seniausia reklamos priemonė buvo sakytinis žodis. Gatvės prekiautojai bei šaukliai vaikščiodavo miesto gatvėmis ir garsiai šaukdami reklamuodavo savo prekes. Apie ankstyvus pardavimo skatinimo priemones byloja užrašai ir piešiniai ant Pompėjos sienų bei akmens obeliskų senovės Egipte. Tokios iškabos buvo skiriamos nemokantiems rašyti, todėl simbolizuodavo pardavėjų gaminius. Pavyzdžiui, Romoje iškaba su ožka reiškė pieninę, mulas traukiantis malūną – kepėjo parduotuvę.
Lauko reklama įrodė, kad tai viena patvariausių reklamos formų. Ji išgyveno Romos imperijos smukimą ir tapo dekoratyvinių smuklių menu. Kadangi tais laikais buvo mažai raštingų, todėl smuklės varžydavosi tarpusavyje, kurdamos viliojančius ženklus, kuriuos galėtu atpažinti visi.
Pardavimo skatinimą kaip savarankišką rėmimo įrankį pradėta išskirti tik šeštojo dešimtmečio pradžioje. Jau nuo 1969 metų JAV pardavimo skatinimui skiriamos lėšos viršija lėšas, skiriamas reklamai.
Asmeninio pardavimo reikšmė išaugo didėjančios konkurencijos rinkoje. Dvidešimtojo amžiaus pabaigoje pardavimas tapo visuotiniu ūkinės veiklos reiškinių, verslo problema ir sėkminga sąlyga. Lietuvai užbaigus kelis dešimtmečius trukusią nesėkmingo planinio ūkininkavimo erą ir vėl pasukus rinkos ūkio kryptimi, atgijo prekyba, kūrėsi turgavietės, didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonės. Keičiantis marketingo aplinkai vis labiau aiškėja, kad prekės, paslaugos ar idėjos jau neįmanoma parduoti bet kaip. Tam reikia žinių, patyrimo, įgūdžių, sugebėjimų, kurių galima įgyti studijuojant ir pasitelkiant marketingo ideologiją, metodus bei instrumentus.
Visos šios reklamos ir rėmimo priemonės per šimtmečius ištobulėjo ir naudojamos net šiais laikais. Tik jos dabar įgavo kitas formas, nes šiuolaikiniai pirkėjai mažiau pasiduoda įtikinėjimo priemonėms. Kadangi ateities rinkoje tipiškas pirkėjas tampa vis vyresnis ir išmintingesnis, tai elementarių įtikinėjimo priemonių pirkėjui neužtenka. Todėl norintys išsilaikyti rinkoje privalo imtis reklamos, ir kitų rėmimo veiksnių, kad tinkamai pristatytu savo prekes ir paslaugas, kad garantuotu pirkėjui kokybiškumą, kainos patrauklumą.
Reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausiu faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir vienu veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančiais įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, atveria naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams.
Darbo objektas - reklama ir rėmimo veiksniai.
Darbo tikslas - išanalizuoti pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti pagrindines rėmimo sąvokas.
2. Apibūdinti reklamą.
3. Atskleisti kitus rėmimo veiksnius.
4. Pateikti pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų.
Darbo metodai:
1. Literatūros analizė – buvo išanalizuota lietuvių autorių (D. Jokubausko, R. Urbanskienės, O. Obelytės, R. Virvilaitės, I. Valainytės,V. Pranulio, A. Pajuodžio) literatūra rėmimo klausimais.
DARBO STRUKTŪRA: Darbą sudaro 20 puslapių, dvi dalys, 7 paveikslėliai, 5 lentelės, 6 sąvokos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-29
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis28.74 KB
Autoriusalione
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pagrindiniu skirtumu tarp reklamos ir kitu remimo veiksniu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą