Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainos pagrindimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainos pagrindimas

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros tikslai ir konkurencija. Trys požiūriai į kainų pagrindimą. Kainos pagrindimas produkto kaštais. Kainos pagrindimas paklausos elastingumu. Išvados. Uždavinys.

Ištrauka

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sŕlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos.
Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Kainodara - sudėtingas procesas, todėl labai svarbu jį ištirti.


Tyrimai rodo, jog įmonių vadovų pasirenkami kainodaros tikslai priklauso nuo įmonės konkurencinių galimybių.
Lyderiai turi daugiau galimybių formuoti savarankišką kainų politiką ir ja remdamiesi siekti rinkoje ambicingų ilgalaikių tikslų:
• pelno didinimo;
• rinkos dalies išplėtimo;
• pardavimo pajamų didinimo;
• naujų konkurentų atsiredimo varžymo.
Sekėjai renkasi tokius kainodaros tikslus, kurie užtikrina stabilumą, kaupimą ir augimo perspektyvas:
• optimalaus pinigų srauto užtikrinimą;
• neatsilikimą nuo konkurentų;
• derinimąsi prie klientų ir vartotojų poreikių.
Formuodama savuosius kainodaros tikslus, įmonė susiduria su kitomis įmonėmis, konkuruojančiomis panašios kainos ir kokybės prekių rinkoje. Produkcijos kokybė ir kainų lygis lemia keturias grupes, kurios padeda įmonei identifikuoti savo konkurentų kainodaros politiką:
• aukščiausia kokybė – aukščiausia kaina;
• gera kokybė – "įkandama" kaina;
• pakankama kokybė – žema kaina;
• žema kokybė – žema kaina. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-01
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis12.45 KB
AutoriusMargarita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainos pagrindimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą