Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų rinkodara
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų rinkodara

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Paslaugų rinkodara. . Paslaugų paklausos didėjimo veiksniai; Paslaugų sektoriaus sandara; Paslaugos apibrėžimas; Prekių ir paslaugų kontinuumas; Pasiūlymų kategorijos; Paslaugų klasifikacija; Paslaugų savybės; Paslaugos nematerialumas. Paslaugos neatsiejamumas. Kokybės nepastovumas. Paslaugos trumpalaikiškumas. Nuosavybės nebuvimas. Paslaugų – pelno grandinė. Trys paslaugų teikimo verslo rinkodaros rūšys. Vidaus rinkodara. Dialoginė rinkodara. Išskirtinumo vadyba. Paslaugų rinkodaros kompleksas. Paslaugų kokybės vadyba. Paslaugų kokybės veiksniai. Produktyvumo vadyba. Tarptautinių paslaugų rinkodara.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-04
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.01 KB
AutoriusRemigjus
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaGenerolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu rinkodara [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 10 puslapių 
  • Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą