Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara: mokslinės literatūros analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara: mokslinės literatūros analizė

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Verslo įmonės rinkodaros planavimas. Rinkodaros komplekso elementai. Pardavimų prognozavimas.

Ištrauka

Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. Tačiau marketingo sprendimams svarbios aplinkos sąlygos skirstomos į bendrąsias (makroaplinka) ir specifines (mikroaplinka).
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Iš marketingo makroaplinkos išskiriami keli elementai tai:
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais, darančiomis įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams.
Ekonominės aplinkos rodikliai – tai šalies bendrasis vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, prekių kainų lygis, kreditavimo gavimo galimybės.
Socialinė ir kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui. Šitą aplinką apibūdina demografiniai rodykliai. Jų tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų sudėtį pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, profesiją, tautybę ir kt.
Politinė ir teisinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis visuomenės politinių struktūrų veiksmus ir teisės aktus, kurie daro įtaką marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Marketingo veiklai svarbiausius teisės aktus tikslinga skirstyti į tris grupes;
• Reguliuojantys įmonių steigimą, jų vidaus veiklą ir likvidavimą.
• Reguluojantys įmonių santykius su pirkėjais, partneriais ir konkurentais.
• Reguluojantys atskiras marketingo sritis.
Marketingo klausimais sprendžiantys darbuotojai turi būti susipažinę su svarbiausiomis teisės normomis, reguliojančiomis konkurenciją, vartotojų teisių ir visuomenės interesų apsauga. Pažymėtina ir tai, kad tik teisės normos sudaro sąlygas egzistuoti šiuolaikiniam marketingui.
4. Mokslinė – technologinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis mokslo žinių ir jų praktinio taikymo poveikį marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Mokslinė – techmologinė aplinka daro įtaką visiems marketingo komplekso elementams. Tačiau labiausiai ji pastebima prekių kūrimo, jų tobulinimo ir gamybos srityse. Kiekvienas didesnis mokslo laimejimas gali tapti naujų prekių atsiradimo priežastimi, sukurti naujus poreikius. Naujų technologijų atsiradimas neretai susijęs su senųjų žlugimu. Kartais tai kelia grėsmę ne tik rinkoje esančioms prekėms, jų gamintojams, bet it ištisoms pramonės šakoms.
Mokslinėje – technologinėje aplinkoje pastebimos tokios tendencijos – tai technologinės pažangos spartėjimas, neribotos naujovių galimybės, asignavimų mokslo tiriamiesiems bei konstravimo darbams didėjimas, nedidelis prekių tobulinimas, techninės pažangos valstybinio reglamentavimo didėjimas.
5. Gamtinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis klimato sąlygų, gamtos išteklių, jų naudojimo ir aplinkosaugos priemonių įtaką marketingo sprendimams bei jų veiksmams. Įmonių vadovai ir specialistai turi atsižvalgti į didėjantį visuomenės ekologinį išprusimą ir marketingo gamtinės aplinkos kitimą. Reikia atkreipti dėmesį į tris pavojų keliančia tendencijas – tai gamtinių išteklių stoka, energetinių išteklių kainų svyravimas ir aplinkos taršos didėjimas.
Mikroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką. Prie įmonės mikroaplinkos priskiriami: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis17.32 KB
AutoriusNastia
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodara mokslines literaturos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą