Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Įmonės marketingo analizė: duonos ir konditerijos kepykla "Vilniaus duona"
Įmonės marketingo analizė: duonos ir konditerijos kepykla "Vilniaus duona"
9.5
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Prekė. Prekės ženklas. Kaina. Paskirstymas. Miestai, į kuriuos UAB "Vilniaus duona" teikia produkciją. Rėmimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Analizės
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
19 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Kauno kolegija
Failo tipas:
130.92 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: UAB "Vilniaus duona"
Marketingo planas: viešbutis "Apple Economy Hotel"
Duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
Mikro ir makroaplinkos analizė: AB "Vilniaus duona"
Paskirstymo logistika: UAB "Vilniaus duona"
Įmonės veiklos analizė duonos kepykla UAB "Vilniaus duona"
Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės, įvertinant restoranų rinkos patrauklumą: restoranas "Forto dvaras"
Įmonės marketingo tyrimas: AB "Vilniaus pergalė"
Marketingo komplekso analizė: mėsos perdirbimo A. Abraičio įmonė "Srovė"
Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla"